Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Haha, skönaste svaret. 'Vadå leta själv?'. Du är allt bra rolig du!Pallelito sa:vill inte ha ngt av de där märkena, vadå leta själv? haha ska jag leta på ngt jag inte har ngn aning om? :D
hahahah jaa man kan ju länka ngt snyggt? :Dmaertin sa:Haha, skönaste svaret. 'Vadå leta själv?'. Du är allt bra rolig du!Pallelito sa:vill inte ha ngt av de där märkena, vadå leta själv? haha ska jag leta på ngt jag inte har ngn aning om? :D
Du fattade inte va?..Pallelito sa:hahahah jaa man kan ju länka ngt snyggt? :Dmaertin sa:Haha, skönaste svaret. 'Vadå leta själv?'. Du är allt bra rolig du!Pallelito sa:vill inte ha ngt av de där märkena, vadå leta själv? haha ska jag leta på ngt jag inte har ngn aning om? :D
Hahaha !!! (dagens) Annars går det med en http://onepiece.com/se/shop/product/view:LW10010 och sen rosa öron på hjälmen då :Pfnacke sa:du kan väl köpa en rosa tröja från junkyard sen sätta grisöron på hjälmen?