M
MikeMike
Guest
Sköna blades snubbar i Bräcke!
Skön blades åkning i Bräcke till tonerna av Winds of change avslutas med några mindre bra rail försök.
Det är så här en skid film ska vara, skön åkning blandat med en bra storry!cookaduck sa:Filmen lämnar mig med en liknande känsla som efter "Torsk på Tallin"; en fnittring efterkänsla toppat med obehag och märkliga frågor. Hög konstnärsfaktor och mycket underhållande. Olidlig spänning.
Stort. Tack för länken MikeMike.