Sköna butiker i stockholm!

Luuk85

Medlem
Tjena!
Tänkte höra om någon från storstaden vet några sköna klädbutiker i sthlm.
Lite street/skate kläder och skor ska inhandlas.
Droppa gärna några sköna butiker och adresser till dom.
Drar om 3 timmar!!

tjo.. WEs butiker är alltid schyssta, en på birger jarlsgatan och en på kungsgatan. Om du gillar skate och surf så finns det en gata som jag tror heter gamla brogatan, en tvärgata till drottninggatan. där kan du hitta några schyssta affärer. Runt Hötorget finns det annars en del. Sedan har du ju självklart exklusiva NK som alltid är trevligt, kolla in NK street..
Lycka till med höstköpen..

//Niklas

hollywood, t-12 och gulan e tre sköna affärer som ligger bredvid varann. vet inte vad gatan heter men kolla på www.hollywood.se

jo alla butiker på norrlandsgatan e grymma! t-12 gulan å hollywood!

aendrew sa:
thom8 sa:
aendrew sa:
hollywood, t-12 och gulan e tre sköna affärer som ligger bredvid varann. vet inte vad gatan heter men kolla på www.hollywood.se
hm, gulan ligger vid skanstull, så det kanske e nån annan affär du tänker på? :)
eh, ne den jag tänker på ligger bredvid t-12. och den heter gulan såvitt jag vet. finns kanske fler?
hm okej, måste vara nåt annat gulan isåfall .. jag syftade på den här gulan

Senast ändrad:
som sagt norrlandsgatan är verkligen värt ett besök, one off äger sen finns även rockaway och core på gamla brogatan eller om du är ute efter nåt lite utstickande blue fox

Mm blue fox och punkt shop, där brukar ja handla mina kläder. Ett av mina favvo plagg är en "sexy nurse" blus i latex som ja köpt på blue fox. Sen accessoarer brukar ja handla på us video och blue star tror jag den heter. Köpte bland annat en fin läderpiska från us video.

Petten sa:
du thom8 du bor inte i stockholm de e samma så sluta snacka
haha shiit, förlåt så jävla mycket herr sthlm, visste inte att dom hade en till butik på norrlandsgatan, ber så hemskt mycket om ursäkt för att jag inte har varit på den. men ska flytta till sthlm då så jag får gå i vilka affärer jag vill, var verkligen inte meningen att öppna käften fast någon frågade. men men, sorry iallafall.

Senaste inläggen

Tillbaka
Topp