sköna pjäxor

dirige

Ny medlem
sköna pjäxor
tja alla freerides , det är så att mina pjäxor har blivit försmå och ska därför skaffa nya ,
och jag har ett problem , jag har något otroligt bredda fötter så därför har jag svårt att hitta bra pjäxor, varenda gång jag har varit i alperna så har jag fått otroligt ont i fötterna och varit tvungen att stanna var femte åk , så jag undrar om ni kan tipsa mig om ett par skit,mjuka sköna pjäxor som är bredda, och dom får max kosta 1500kr"

sköna pjäxor
Tyvärr får man väl inte så mycket utbud med bra pjäxor för 1500. När det kommer till pjäxor finns väl inget alternativ annat än att prova. Och är det nånstans man inte ska snåla så är det väl på pjäxorna...

sköna pjäxor
Jag åkte själv många säsonger på snorbilliga salomon från stadium som satt jättebra och var jättemjuka och sköna. Du måste dock vara beredd på att en sådan pjäxa, om än väldigt skön, aldrig kommer vara rejält stabil och ge ordentlig respons. (Självklart kan man ha tur och hitta en riktigt stabil pjäxa som säljs ut till ett jättebra pris men om vi pratar ordinarie pris brukar man inte få så mycket för 1500...)

Tillbaka
Topp