Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
bor inte i stockholm men var där i lördags. Och då var jag inne i en butik som hetter hollywood och där säljer dom skullcandy. Vet tyvär inte adressen.
Okej tack allihop för najs tips ;P Men nu är det så att jag har köpt ett par skullcandy rasta och är feeeeeeeeeeeett nöjd :D (min polare köpte Skullcandy T.I :P ) JAg rekomenderar Hollywood till alla som ska köpa Skullcandy...
+ att alla dom som säger att skullcandy har kasst ljud, orka ha nå super lurar som är fula som fan men ha bra ljud, man vill ju ha snygga och me bra ljud dessutom har skullcandy bra ljud..
Säger som alla andra, skullcandys ljud suger =)
(har provat både billiga och dyrare modeller)
Men det finns/har funnits på junkyard, finns på intersport/stale umeå =)
Men om du vill ha snygga lurar med bra ljudkvalite så ska du köpa wesc, finns i 500kr's modellen och 800kr's modellen, kan dock inte komma ihåg vad dom heter =)
Lowrider har kasst ljud, ungefär i samma klass med en mobil högtalare.
TI bättre än jag trodde men basen kan svika lite ibland. Vissa kanske gillar ljudet vissa gör det inte. Jag ligger lite mer på inte sidan men använder dom ändå på resor osv just för att dom är snygga och ljudet duger..