Skullcandy?!

alvaonskiis

Ny medlem
Skullcandy?!
Jag har tänkt o köpa Skullcandy, kanske rasta elr TI men jag undrar var man kan köpa dom i stockholm... om det e nån som vet så skriv :D

Skullcandy?!
Ni ovanför^^ Sluta larva er´, ni behöver knappast kommentera om vad grabben ska köpa eller inte. Om han vill ha skullcandy så ska han det.

Och det är bra ljud i vissa skullcandy lurar, speccielt dom större och lite dyrare modellerna. Dock så har ni rätt om det om vi snackar om lowrider.

Nåja till frågan, själv bor jag rätt långt från sthlm så jag har ingen aning :P Kanske oneoff

Skullcandy?!
aa jag har förstått att det inte är nå bar ljud i dom men jag köper dom för att dom är snygga... så igen kan nån tipsa om ställe man kan köpa dom på??

Skullcandy?!
bor inte i stockholm men var där i lördags. Och då var jag inne i en butik som hetter hollywood och där säljer dom skullcandy. Vet tyvär inte adressen.

Skullcandy?!
Okej tack allihop för najs tips ;P Men nu är det så att jag har köpt ett par skullcandy rasta och är feeeeeeeeeeeett nöjd :D (min polare köpte Skullcandy T.I :P ) JAg rekomenderar Hollywood till alla som ska köpa Skullcandy...

Skullcandy?!
dom säljer skullcandy på intersport kolla där:)

+ att alla dom som säger att skullcandy har kasst ljud, orka ha nå super lurar som är fula som fan men ha bra ljud, man vill ju ha snygga och me bra ljud dessutom har skullcandy bra ljud..

Skullcandy?!
Säger som alla andra, skullcandys ljud suger =)
(har provat både billiga och dyrare modeller)
Men det finns/har funnits på junkyard, finns på intersport/stale umeå =)

Men om du vill ha snygga lurar med bra ljudkvalite så ska du köpa wesc, finns i 500kr's modellen och 800kr's modellen, kan dock inte komma ihåg vad dom heter =)

Skullcandy?!
är bra ljud sluta svammla, har ett par G.I dom funkar perfa, nöjd med dom...
INGET fel på ljudet......
Snygga och bra Ljud, kan det blir bättre ? :D

Skullcandy?!
Lowrider har kasst ljud, ungefär i samma klass med en mobil högtalare.
TI bättre än jag trodde men basen kan svika lite ibland. Vissa kanske gillar ljudet vissa gör det inte. Jag ligger lite mer på inte sidan men använder dom ändå på resor osv just för att dom är snygga och ljudet duger..

Kiks på http://www.brc.se/, dom har bra priser!

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp