Skydd i parken?

Jins

Ny medlem
Skydd i parken?
Vad behöver man för skydd i parken? Hjälm förståss, men är inte ryggskydd lite mer för offpiståkning?
Sådana shorts med skydd på?

Skydd i parken?
När jag bodde i whistler och åkte park hela dagarna var det skönt med ett par shorts... ialla fall i början.
Man slapp ju få uppehåll när man landade fel.. men visst, lite flicka sa vissa... men sedan åkte dom förbi battleship:en med! som skidåkare behöver du sällan ryggskydd i själva parken... man faller mest bakåt eller framåt (på railsen) och landar på höften... men har man lite fett kanske man slipper...

ja, nu var jag ju ärlig och sa hur mycket jag trillade.. för fy fan vad jag trillade!

nick

Skydd i parken?
epilepsi-hjälm är asbra ifall man blir packad med a-laget på parkbänken . men om du ger dom en tjuga innan så kanske du slipper det för då fångar dom dej om du har tur .

sen kan knäsnydd vara bra ifall du hoppar av gungar i farten, det är för övrigt ett mycket roligt sätt att visa sin manlighet på . kompisarna brukar bli rikligt imponerade.

Skydd i parken?
har hört att man ska sätta plastpåsar runt skorna när man besöker sandlådan för att inte få skorna fulla med sand

Skydd i parken?
Fjäderbatong brukar hålla de flesta drägg borta...

Seriöst:
Börja med en bra hjälm. Efter ett tag kanske du tänker, "hmm, den här kropsdelen/lemmen landar jag ofta på. jag kanske borde skydda den", och då kan det vara bra att köpa skydd för det området.

Skydd i parken?
köp en skottsäker väst alla ghetto duudes i parken med pistoler och batonger e det farligaste! bang bang!!

over....l.e.m.k.e

Skydd i parken?
En hjälm är alltid bra att ha.

Ryggskydd är också bra att ha i parken.

Men somsagt, en skottsäker väst är ett måste för den ultimate jibbern.
Våld, Pistoler, Guld, Maffia, Stora kläder OCH skidåkning. Det hörs ju på långa vägar att det hör ihop!?

Tillbaka
Topp