Slamina

Slamina
Förmodligen en av de absolut sämsta skidfilmerna jag har sett. Visst, några av åkarna är duktiga på att hoppa och framförallt på rails. Men åka skidor, det är det fan några av dom som verkligen inte kan.

Slamina
Beror på vad du är ute efter..

Är du ute efter urbans och lite mer ghetto stil är slamina det perfekta!
ska du ha lite mer blandning och lite offpist ska du köpa turbo.

Finns dock vädligt många trådar om detta!!

Slamina
lätt den bästa jag sett. inte åkning inte filming men låtarna och ingen lösnö!! rails är nästan alla sjuka på ! vart att ha bara för att kolla på waillisch och hh del .

Slamina
riktigt bra tycker jag! Åkningen ä r inte hela tiden den bästa, men den är underhållande precis hela filmen, å de ä ´de få filmer som är nuförtiden!

Slamina
i princip värdelös innan T-Walls och HH´s del. Men även dessa delar hade andra filmbolag gjort så mycket bättre. Musiken är riktigt enformig också.

Slamina
Kom nu ihåg att bara för att Pros som Wallisch och HH är med i filmen gör inte det 4bi9 till pros. De är alltså amatörer, rent filmningsmässigt, och för att vara en amatörfilm så är det ju knappast dåligt? Att de fått mycket uppmärksamhet är ju snarast för att de har ruggigt bra åkare med i deras team.

Vann väl någon AM titel i någon filmtävling då slaminA just släppts? Kommer inte ihåg vad den hette men.

Jag menar, man får ju ta det för vad det är.

Senast ändrad:
Slamina
Om man tänker på hela filmen så är den inte bra, faktiskt den sämsta som kom ut från förra säsongen, det är bara wallish och henkes del som är bra. Men som Seb säger, den är bra för att vara en amatörfilm, alltså går den ej att jämföra med de andra större filmerna.

Slamina
Slamina känns väl redan som namn lite uträknat - no efense men det låter mer som film från de forna sovjetstaterna.

((Bat

Slamina
SJUKT dåliga och jobbiga låtar, larvig stil på åkarna, inget skönt puder. det var väl allt.

men å andra sidan beror det ju på vad du är ute efter som sagt..

Slamina
hehe, en rolig iaktagelse som går igen i alla trådar om diverse skidfilmer är som vanligt att alla som tycker filmer som "slamina" är "kuung" o.s.v. är runt 14-16år. det är väl förmodligen (förhoppningsvis) efter det som man inser att skidåkning inte har så mycket med ghetto, pistoler och annat trams att göra.

Slamina
Jag tycker den i filmen är bara ihop klippta youtube videos! Alltså riktigt tråkig/dålig redigering.. men åkarna har ju clean stil som fasen ändå!!

Slamina
Hela filmen är niiiiiice, dom som säger att åkarna är "ghetto" och "gangsta" får gärna definiera lite grann!

Slamina
wallisch och hh's del gör filmen, framförallt wallischs del är skön som fan, resten känns lite halv b.

Tillbaka
Topp