Slimfit täckisar

• Trådstartare Trådstartare Deleted member 80259
  • Start datum Start datum
D

Deleted member 80259

Guest
Slimfit täckisar
Försökte kolla runt hos lite olika märken men svårt att veta om det är baggy, standard eller slimfit. Någon som vet några schyssta modeller som är lite tightare? Burton Hustla såg ut att vara lite smalare, men vill ha enfärgade och dom fanns bara med massa tryck/flerfärgade...

Slimfit täckisar
Ja! jag är också lite sugen på ett par, ett par riktigt tighta alltså =)
annars funkar några vanliga tant byxor från stadium/teamsportia/intersport.

Senast ändrad:
Slimfit täckisar
NJaa, men duvet thom8s videoblogg, dendära kompisen som heter adam, han har röda tighta :P fråga han om han har freeride? å om du inte vet va han heter fråga thom8? :D

Slimfit täckisar
Ja Tierra, Haglöfs, Arc Teryx och såna friluftsmärken har väl det men är kanske inte riktigt vad jag är ute efter... Såg att Adam Falk rockade ett par tighta Peak på nån bild, undra vad det var för modell?

Holden har faktiskt rätt fina saker, någon svensk webshop som säljer?

Slimfit täckisar
felix sa:
Ja Tierra, Haglöfs, Arc Teryx och såna friluftsmärken har väl det men är kanske inte riktigt vad jag är ute efter... Såg att Adam Falk rockade ett par tighta Peak på nån bild, undra vad det var för modell?

Holden har faktiskt rätt fina saker, någon svensk webshop som säljer?
junkyard säljer holden men verkar som de inte fått in årets sortiment ännu.

Slimfit täckisar
jag har ett par everest som är rätt tighta. dom är hur sweeta som helst för det är något stretchliknande tyg och med en fet resår över röven så de sitter asbra utan skärp. det är nog förra årets, men det finns kanske ngt liknande i år.

Slimfit täckisar
Har faktiskt kollat in den modellen simon, verkar riktigt ball. Är väl kanske inte direkt slimfit men dom verkar lite tightare än resten whiteout har. Vore roligt att se dom på någon!

Ballroom har snygg fit, men gillar inte färgen. Ser lite ut som snickarbyxor... synd att dom inte finns i fler färger!

Slimfit täckisar
felix sa:
Har faktiskt kollat in den modellen simon, verkar riktigt ball. Är väl kanske inte direkt slimfit men dom verkar lite tightare än resten whiteout har. Vore roligt att se dom på någon!

Ballroom har snygg fit, men gillar inte färgen. Ser lite ut som snickarbyxor... synd att dom inte finns i fler färger!
mm de är ju ganska lagom slim, inte för mkt o inte för lite. har de inte själv men har jackan "tolstoy jacket" vilken är lite mer lång och smal till modellen, ungefär som brallorna och den jackan tycker jag är jävligt najjs. + att det är sjukt bra kvalitet och material på whiteouts kläder. tycker du borde satsa på de brallorna!

Slimfit täckisar
säger bara EVEREST!
Jag har dom, Dom är stört bra i matrialet, billiga och tighta med ''ghetto slitter'' heter det så? Så dom blir vida i slutet, Eftersom jag är såpass extrem så sydde jag in mina en aning över knäna. Det bästa med dom är att dom kostar typ 400 på stadium.

Slimfit täckisar
kör på holdem, har large men dom är endå normal passform om man jämför med tex ett par vanliga gubbjeans. annars L1 har ett par riktigt taighta modeller som många redan sagt.

Slimfit täckisar
man får tycka vad man vill om slimfit på täckbyxor, men enligt mig så är det en skön omväxling på den alltför uttjatade gangsterstilen. och nu när felix ska åka bräda så är det ju klart tight pants wide stance som gäller!

hade lite att göra idag så sydde in ett par gamla täckbyxor som jag använde för några säsonger sen, här är resultatet;

14sbis.jpg

det tog ungefär en timme att göra och jag sydde för hand. är perfekt när man syr själv för då får man precis som man vill ha. ifall det är nån som har funderingar på hur man gör så är det bara att höra av sig :)

Slimfit täckisar
Tillbaka
Topp