Slipstream , The Twin kvalite?

holey4

Ny medlem
Hej , jag köpte en Slipstream The Twin för ca 2 månadersen. Det är 2010 års modell , Holey truckar , Retro ZigZag 75a hjul. Det jag undrar är om detta är en bra bräda av hög kvalite och bra truckar osv? Jag undrar för jag såg i någon tråd här på forumet för nån vecka sen att en användare skrev att Slipstream va rena skit märket. Så tack på förhand för alla svar. :)

Truckarna och hjulen är det inget fel på, var lite försiktig med brädan bara. Jag har använt min när det har regnat och varit blött och den har spruckit i princip överallt.

det bästa är att kolla upp det innan man köper något, annars kan ajg bara säga att min brors the twin började spricka i träet efter ett tag, mer vet ja inte=) truckarna är jääkligt bra och hjulen ochså =)

okej tack så mycket :D jag skulle vilja börja öva på att slida men det är lite svårt med dom hjulen jag har. Om jag bytte hjul på den till t.ex Orangatang 83a 75mm tror ni det skulle funka som en bra sliding bräda då? :)

RetroZigs funkar fint att slide-a med! Men bara om du redan -KAN- slide-a och du måste köra in dem ganska bra... Hade ett par retro på min förra bräda och de funkade skitfint.. men lila O-tangs durian eller stimulus, skönta allaround hjul

Tillbaka
Topp