Slopestyle i Edsbyn. Obs! ÄNDRAT DATUM! 7/3

Tjena tjena!

Nu var det dax att få detta klart, en gång för alla.
Med mycket krångel och strul så har vi kommit framtill att den 7/3 kommer det vara en fet tävling för alla sugna jibbers i Edsbyn (gårdtjärnstberget) .

Förlåt att det har blivit så mycket joll hit och dit med datum osv. Men det det blir allafall den 7/3 i Edsbyn.

Men se till att ta er hit tills kl cirka 10 den 7/3 !

Anmälan sker på plats mellan 10 - 11 och kommer kosta 100 :-
Åkarmöte vid ungefär kl 10:30

Parken kommer byggas om och rustas upp så det blir bland annat större hopp osv.

Mer info inom kort.
Vid frågor ta kontakt med mig här på freeride eller så addar du mig på msn/skickar mejl . eliscrazykid@hotmail.com

Senast ändrad:
Naajs! de e bra att du lägger upp sånt här på freeride, jag behövde det verkligen. Har aldrig vart i edsbyn o åkt skidor vettu! :D
Självklart att jag kommer ((:

DELTA ALLA! :D:D:D:D

tror att åldersfördelningen 0-14 inte är så bra.

1-Zeus sa:
Kan du förklara varför? :D
därför att det kanske finns många barn i 10 års åldern som vill tävla och då kanske 14 åringar inte är det bästa motståndet.

Edsbyn ligger i mitten av hälsingland.
2rhv810.jpg

Och det där med åldrar, så har vi inte bestämt allt till 100 % ännu, så vi får se hur det blir.

fan va ni ska fläska på me anmälningsavgift då:p hoppas de ingår korv me bröd eller nåt
edit: bara 4 mil från mej;)

Senast ändrad:
Oskar, tror nog att det lättaste är att ta härjedalingen (en direkt buss) och den går raka spåret från cityterminalen i sthockholm till edsbynsbustation. Det kostar 300 kr tur och retur för dig tror jag. Kolla in på http://harjedalingen.se/ där kan du se tider =)

vore nice om ni körde en tjejklass också och informerar om det, då blire fler tjejer som nog blir taggade på å komma. jag dyker nog upp iallafall vare sig det blir en egen klass eller ej..

grym setup ni hade förresten!:D

tror de blir ett kul event! FÖRHOPPNINSGVIS så lyckas jag ta mig dit och få tävla lite :) var allt för längesdan! haha börjar känna mig gammal nu och alla kids är ju svinbra! vore bra om de fanns någon 19 år och uppåt oldbooys klass.. haha ;)

Lite tävlings info innan alla blir osams ;)

Tävlingen kommer att köras i session format med ev.ngn typ av final för att alla ska få så mkt ÅKNING och GLÄDJE möjligt!

Det kommer att delas ut priser till diverse händelser under dagen så att de som kör
bra/snyggt kommer att utmärkas.
Det kommer att bli en liten delning på skidor:kids,senior snowboard:alla

Bedömningen tar hänsyn till kids,senior,killar,tjejer m.m

Åkningen sker i hela parken med vissa "utmaningar" under dagen!

på Söndag 8/3
Är det tävling i Bolleberget (bollnäs) med samma tema så jag hoppas se alla tävlande där
också =)

Nu e allt på G lite småfix i parken blev åtgärdat igår efter en stark arbets insats av byns alla jibbers!
på ev. tis kväll och onsdag kommer parken att göras klar för tävlingen :)

Bolle parken kommer att fixas löpande under veckan och ev. ett extra hopp kommer att byggas.

Tillbaka
Topp