Slut på trick ??

Slut på trick ??
backflip round the courner mute grab ! så klart!

/har aldrig sett nån klara den men måste se sjukt kul ut ifall nån sätter den! du lär väla va först i världen då!

Slut på trick ??
Fortsätt snurra helt enkelt.. Eller gör en halv backflip.
Eller gör en Paingrab, dvs vilken grab som helst, fast du släpper inte när du landar.
Om du har ryggskena kan du ju grinda på den.

Ride on.

Slut på trick ??
om du är på min nivå... alltså sätter snurrarna osv men inte speviellt intverterat prova att göra följande..

1. i uthoppet, ligg mer i skäret, få till det cleanare och mer vinklat, så att tex en 360 blir mer rodeo osv. jävligt inspirerande på såväl bräda som skidor...

2. tweaka mer och fetare och med grym känsla...

3. prova att göra backside 180 backside air... det brädtrick med mest känsla av alla, jag antar att du förstår hur jag menar...

hare
wg

Slut på trick ??
jag har kommit på världshistoriens snyggaste trick, fungerar på båda skidor och snowboard (!)

så här gör man:

1. åk med ruskigt mycket fart mot den breda kicken
2. gör en snabb slir-sväng så att du står 90 grader mot den tänkta hopplinjen
3. när du glider fram på tvären skall du göra ett medvetet hugg med den skida/snowboardkant som är neråt backen
4. hugget kommer att generera en sidovolt utan dess like!
5. gör en 90 gradare efter volten och landa switch eller rakt.

snacka om respekt!

Slut på trick ??
Chickensalad slängde ju upp ett knepigt trick ....men annars kan du ju allti göra en backflip to stjärtskåre grind ..eller ??

Slut på trick ??
TA och hitta på ett nytt trick, typ 349,5 backplant to fakie eller vad som helst.
Glöm inte gradskivan från skolan, man kan aldrig bli för exakt!
Jag kom upp i 1145.37 switch mute backplant to lincolnloop ironcross 500.59 fakie.... Det innebär att man först kör på ett bigjump och sedan landar på railen (på rygg) och sedan för en lincolnloop ironcross av den, och landar fakie......

Slut på trick ??
pain flip to pain grab..sedan studsar du på den isiga snön och landar på railen och gör en pain rail..(pung kross)..sedan en
D-spin 1080 av och landar switch nose manual...de va de bästa ja kunde komma me.

Slut på trick ??
istället för att göra en halvtaskiga volter och snurrar så försök cleana till alla standardtricken,en riktigt clean bs180 är tusen ggr snyggare än en sketchy 360/540/misty/rodeo. kör mer på höjd och tweak, och skit i gymnastiken ett tag. det handlar inte bara om vad man sätter, utan mer om hur man sätter det!!!

Slut på trick ??
istället för att göra en halvtaskiga volter och snurrar så försök cleana till alla standardtricken,en riktigt clean bs180 är tusen ggr snyggare än en sketchy 360/540/misty/rodeo. kör mer på höjd och tweak, och skit i gymnastiken ett tag. det handlar inte bara om vad man sätter, utan mer om hur man sätter det!!!

Slut på trick ??
Till dig som frågade: -Seriöst, du KAN inte ha slut på trick, tror inte att du kan göra så mång olika trick att du "har slut på trick"... Och även om du kunde det (du ljuger om du påstår att du kan) så finns det alltid stilen att finslipa på-det går inte att göra trick 100% perfekt...

Till alla er som svarat: -Fan va töntiga svar...Det är såna som ni som gör alla forum på nätet till skit som ingen orkar läsa...

SKÄRPNING! Jag är ingen jävla gnällig idiot som saknar humor, men det finns väl en gräns...Och så finns det humor som är rolig också.

Tycker alla nu att jag är dum i huvet eller finns det nån som håller med mig?

PS. "senter"- jag håller med om det du säger! EXAKT! Du ska inte ta åt dig av min diss... My respect goes out to you! DS.

Slut på trick ??
som tidigare nämt: kör cleant som fan! feta bs air to fakie rockar stenhårt, spec om du vänder om late...

du kan inte ha slut på trick, så bra är du inte...!

/ grabben som däremot har slut på trick

Slut på trick ??
Jag kom på en as grymt trick. i luften så löser du ut skidan i luften med typ ena handen. Och sen lixom typ drar du upp skidan i vädret för att visa att du har löst ut den och sen klickar du tillbaks den.

Slut på trick ??
..det kan ju faktiskt vara så att personen i fråga har slut på tricks, jag har tänkt om lite... det kanske helt enkelt är så att killen är inspirationslös... hissen kanske heller inte riktigt går ända upp, vem vet??han kanske inte har tänkt på att man kan grab:a, att man kan göra ändlöst långa kombinationer av trick...

så kom igen ni som orkar, skriv upp varje grab ni kan, och sedan varje snurr ni kan i kombination med alla dessa grab:ar... det lär ju till slut bli en hel drös med tricks som man kan prova.. kanske ger en själv några helt klart värda idéer...

så var lite seriösa å skriv inte inlägg i stil med "backflip of the wall hot dog 360 backdrop bomben to fakie" utan försök vara lite kreativa å tänk ut riktigt snygga stilfulla trick...

Slut på trick ??
Som en redan sagt... en 1a me mute fetare, långsammare, högre, längre och med mer tweak än nån nånsin gjort tidigare.... jävligt mäktigt

Slut på trick ??
Du kan ju alltid droppa från något fint stup på ca 400m. Lägg till nån fin grab på det. Säg till när du ska göra det bara, jag kommer va där och se det. HAHA!

Slut på trick ??
Boi!

Tycker du ska testa det nyaste tricken på marknaden!

Nödvändig utrustning!
Hjälm
Metallskiva
Jävligt stabil nacke

Sen så börjar du med att montera mettalbiten på på hjälmen! den ska vara uppböjd som en twintip!

Sen behöver du ha ett bigjump med en rail efteråt sedan ett bigjump till efter!
Sen gör du en halv bakåtvolt i det första hopppet, landar på den fina plattan du har på hjälmen.. Glider in mot railen gör en 90 rotation och grindar uppochner!
Sen avslutar du railen med en colin kickflip!
Kör sen in mot sista hoppet Ska fortfarande åka på huvet)
I det hoppet kan du göra va fan du vill! Men skulle rekomdera en lincoln loop d-spin to punggrab med en liten tweak på slutet!

Lovar att alla kommer bli hetl galna i dig!
Vart skaplig uppståndelse när jag gjorde det inne på statoil i fredags!

Lycka till!!!!
Puss

Slut på trick ??
wilson flip med double plake kanske´...om du klarar det måste du skicka filmen...

Tillbaka
Topp