Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
så snat som de va sagt...HMax sa:YEEEEES ! hoppas att de andra två mattorna går sönder också så slipper man era meningslösa klipp...
Nej det gör ni inte, vi håller på med en seriös film nu!me_syltmogul sa:fan va skönt jag hoppas vi slipper er ett tag nu.
Den andra har redan gått sönderalwaysCrash sa:så snat som de va sagt...HMax sa:YEEEEES ! hoppas att de andra två mattorna går sönder också så slipper man era meningslösa klipp...
o vafan sysslar han i början me + ser ut att ha fin kontroll
Lägga ut skidfilmer? Trodde det var Studsmattehoppande du skrev nyss? Aja men det låter som en härlig ide Sylten!me_syltmogul sa:men ta erat studsmattehoppande å gör en egen liten sida där ni kan hänga å lägga ut era skidfilmer! jävligt många här på freeride är trött på skiten!
Äckliga lilla matta? Vad menar du med det Jocke? Den ända som är äcklig och liten är du.jokke_900 sa:sååå jävla skööönt att eran äckliga lilla matta inte orkade längre. han va väll trött på uselt hoppande.
Jepp Fredde! Han fick en allvarlig nackskadafredrik_p sa:Killen som landade på huvudet i början, hoppas du slog dig HÅRT!
För er är ju ett senadrag typ en alvarlig skada..Antnas sa:Jepp Fredde! Han fick en allvarlig nackskadafredrik_p sa:Killen som landade på huvudet i början, hoppas du slog dig HÅRT!
Självklart, vi tar alla skador på allvar! Senast så fick jag en sticka i foten då var jag borta en veckagurken sa:För er är ju ett senadrag typ en alvarlig skada..Antnas sa:Jepp Fredde! Han fick en allvarlig nackskadafredrik_p sa:Killen som landade på huvudet i början, hoppas du slog dig HÅRT!
Tack Jonthe mannen! Vi ska köpa en rejälare stuttsmatta nästa gång!TT-JONTHE sa:Tack och lov att Atnäs ganstah inte finns! och köp riktiga studsmattor inte sånna som dom har på BR för typ 899 kr!
Gud vad kul hörruduAntnas sa:Jepp Fredde! Han fick en allvarlig nackskadafredrik_p sa:Killen som landade på huvudet i början, hoppas du slog dig HÅRT!
ja vill (=HMax sa:men kan ni inte bara dra åt h-e med era värdelösa filmer?!
ingen här på freeride vill se dem så jag förstår inte varför ni måste fortsätta att lägga upp dem då?
det är sånt här som får en att vilja avsluta sitt medlemsskap här på freeride, man blir bara jävligt trött !
Fyfan vad trevligt bullen!bullen49 sa:ja vill (=HMax sa:men kan ni inte bara dra åt h-e med era värdelösa filmer?!
ingen här på freeride vill se dem så jag förstår inte varför ni måste fortsätta att lägga upp dem då?
det är sånt här som får en att vilja avsluta sitt medlemsskap här på freeride, man blir bara jävligt trött !