Slutet för Antnäs Gansta

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Slutet för Antnäs Gansta
haha, ser ju lite snyggt ut ändå, o satan vad långa ben han som hoppar i mitten ser ut att ha när han e i luften!

Senast ändrad:
Slutet för Antnäs Gansta
vi lagade vår åxå, vi har knäckt 2st nu

ps. huvudlandningen va fin

Senast ändrad:
Slutet för Antnäs Gansta
YEEEEES ! hoppas att de andra två mattorna går sönder också så slipper man era meningslösa klipp...

Slutet för Antnäs Gansta
HMax sa:
YEEEEES ! hoppas att de andra två mattorna går sönder också så slipper man era meningslösa klipp...
så snat som de va sagt...

o vafan sysslar han i början me + ser ut att ha fin kontroll

Slutet för Antnäs Gansta
men ta erat studsmattehoppande å gör en egen liten sida där ni kan hänga å lägga ut era studsmattefilmer! jävligt många här på freeride är trött på skiten!

Senast ändrad:
Slutet för Antnäs Gansta
me_syltmogul sa:
men ta erat studsmattehoppande å gör en egen liten sida där ni kan hänga å lägga ut era skidfilmer! jävligt många här på freeride är trött på skiten!
Lägga ut skidfilmer? Trodde det var Studsmattehoppande du skrev nyss? Aja men det låter som en härlig ide Sylten!

Slutet för Antnäs Gansta
sorry skrev fel i min ilska. som du kanske märker så är de många som inte vill ha er här. vad vill ni??

Slutet för Antnäs Gansta
sååå jävla skööönt att eran äckliga lilla matta inte orkade längre. han va väll trött på uselt hoppande.

Slutet för Antnäs Gansta
jokke_900 sa:
sååå jävla skööönt att eran äckliga lilla matta inte orkade längre. han va väll trött på uselt hoppande.
Äckliga lilla matta? Vad menar du med det Jocke? Den ända som är äcklig och liten är du.

Slutet för Antnäs Gansta
Tack för att Antnäs gansta gör så bra filmer! http://vet.hut.nu/?id=13

Och köp riktiga studsmattor inte sånna som dom har på BR för typ 899 kr!

Senast ändrad:
Slutet för Antnäs Gansta
TT-JONTHE sa:
Tack och lov att Atnäs ganstah inte finns! och köp riktiga studsmattor inte sånna som dom har på BR för typ 899 kr!
Tack Jonthe mannen! Vi ska köpa en rejälare stuttsmatta nästa gång!

Slutet för Antnäs Gansta
men kan ni inte bara dra åt h-e med era värdelösa filmer?!
ingen här på freeride vill se dem så jag förstår inte varför ni måste fortsätta att lägga upp dem då?
det är sånt här som får en att vilja avsluta sitt medlemsskap här på freeride, man blir bara jävligt trött !

Slutet för Antnäs Gansta
nån dum moderator tog bort det jag skrev, varför?

Slutet för Antnäs Gansta
HMax sa:
ingen här på freeride vill se dem så jag förstår inte varför ni måste fortsätta att lägga upp dem då?
det är sånt här som får en att vilja avsluta sitt medlemsskap här på freeride, man blir bara jävligt trött !
ja vill (=

Slutet för Antnäs Gansta
bullen49 sa:
HMax sa:
ja vill (=
Fyfan vad trevligt bullen!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp