Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
haha nej?freppen sa:nej det ligger ju på så fel datum då. alla 92 har nattionella prov den dagen. och det är jag.
failfreppen sa:nej det ligger ju på så fel datum då. alla 92 har nattionella prov den dagen. och det är jag.
Varför ledsen smiley?Jens_F sa:yeah jag ska va med![]()
Inte så sugen :PFjunesh sa:Varför ledsen smiley?Jens_F sa:yeah jag ska va med![]()
så som jag har förstått det är väl meningen med nationella proven att alla måste göra proven samtidigt, samma dag i hela sverige! alltså är de ganska svårt att göra dom senare?.. eller.. haha :OFront5 sa:haha känns som om man bryr sig över ett prov som man kan göra senare:P
dock så får man ju sitt liftkort lite billigare så man kan utnyttja hela dagen senPizzaaugust sa:Fett ovärd tävling, helt idiotisk. Ingen tävling för alla som det brukar vara. Eller jag menar man kan ju ställa upp men de känns jobbigt att betala 200 kr för två åk om man inte går till final. Sjukt störigt
Plus ett linneJRuthberg sa:dock så får man ju sitt liftkort lite billigare så man kan utnyttja hela dagen senPizzaaugust sa:Fett ovärd tävling, helt idiotisk. Ingen tävling för alla som det brukar vara. Eller jag menar man kan ju ställa upp men de känns jobbigt att betala 200 kr för två åk om man inte går till final. Sjukt störigt![]()
Och om man har årskort är det fortfarande sjukt ovärt så inget jag vill göra ändå.Jens_F sa:Plus ett linneJRuthberg sa:dock så får man ju sitt liftkort lite billigare så man kan utnyttja hela dagen senPizzaaugust sa:Fett ovärd tävling, helt idiotisk. Ingen tävling för alla som det brukar vara. Eller jag menar man kan ju ställa upp men de känns jobbigt att betala 200 kr för två åk om man inte går till final. Sjukt störigt![]()
![]()
alla 92or har väll engelska nationella imorgon fredag?Jekub sa:haha nej?freppen sa:nej det ligger ju på så fel datum då. alla 92 har nattionella prov den dagen. och det är jag.
Du får se till att komma till final dåPizzaaugust sa:Fett ovärd tävling, helt idiotisk. Ingen tävling för alla som det brukar vara. Eller jag menar man kan ju ställa upp men de känns jobbigt att betala 200 kr för två åk om man inte går till final. Sjukt störigt
Eh, nej? Vad går du för linje?Pizzaaugust sa:alla 92or har väll engelska nationella imorgon fredag?Jekub sa:haha nej?freppen sa:nej det ligger ju på så fel datum då. alla 92 har nattionella prov den dagen. och det är jag.