SM bigair 09 ska du dit?

SM bigair 09 ska du dit?
nej det ligger ju på så fel datum då. alla 92 har nattionella prov den dagen. och det är jag.

SM bigair 09 ska du dit?
"Ansvarsförsäkran och föräldraintyg behövs om man är under 18 år."
vart finns det att få tag på ?

SM bigair 09 ska du dit?
Front5 sa:
haha känns som om man bryr sig över ett prov som man kan göra senare:P
så som jag har förstått det är väl meningen med nationella proven att alla måste göra proven samtidigt, samma dag i hela sverige! alltså är de ganska svårt att göra dom senare?.. eller.. haha :O

Senast ändrad:
SM bigair 09 ska du dit?
Fett ovärd tävling, helt idiotisk. Ingen tävling för alla som det brukar vara. Eller jag menar man kan ju ställa upp men de känns jobbigt att betala 200 kr för två åk om man inte går till final. Sjukt störigt

SM bigair 09 ska du dit?
Pizzaaugust sa:
Fett ovärd tävling, helt idiotisk. Ingen tävling för alla som det brukar vara. Eller jag menar man kan ju ställa upp men de känns jobbigt att betala 200 kr för två åk om man inte går till final. Sjukt störigt
dock så får man ju sitt liftkort lite billigare så man kan utnyttja hela dagen sen:)

SM bigair 09 ska du dit?
Jens_F sa:
JRuthberg sa:
Pizzaaugust sa:
dock så får man ju sitt liftkort lite billigare så man kan utnyttja hela dagen sen:)
Plus ett linne ;)
Och om man har årskort är det fortfarande sjukt ovärt så inget jag vill göra ändå.
Linne klarar jag mig utan.
Borde anordnas en tävling för alla för att ha kul, Sen är det säkert en tävling som är bra om för den som vinner men endå. Blir mindre deltagande

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp