Små jibbing i åre?

Coce

Ny medlem
Små jibbing i åre?
Vi är två gössar som ska upp för säsongen till åre, vi är inte så mycke för 20m platåerna utan gillar mer boxar rails osv.. finns de gott om sånt i åre parken också eller ska man bege sig till duved för de?

Små jibbing i åre?
Ska ni vara hela säsongen?

I början kan det vara lite trögt med rails, boxar osv. Men sen lite senare under säsongen brukar det finnas ganska bra med sånt där..
Sen såg jag att ni var kring 20 år, och då lovar jag att är ni en hel säsong där kommer ni absolut våga ta/tycka om 20m hoppen. Det är bara att satsa hårt i dom ;)

Senast ändrad:
Små jibbing i åre?
Vadå 20-20m hopp... hoppen i stora e ju som störst 18.. annars har jag ganska mkt felbedömning, jag längtar iaf tills 25m hoppen kommer till alla parker i sverige.. PEace KOws all aRound ThE WorLd

Små jibbing i åre?
Hm, vad jag vet fanns det ett 25 i Åre.
Och dom jag träffade i bräckaparken sa att det största i parken var 20m.
Sen tycker jag att du (peaceforknows) ska svara på Coceh frågor och inte bedömma hur stora hoppen är i sveriges Parker!

Små jibbing i åre?
det största hoppet när det va som störts var det 16m...hmmm 20 hahahah näää aldrig...och det finns bara breda boxar typ....

Små jibbing i åre?
MoaBajs sa:
det största hoppet när det va som störts var det 16m...hmmm 20 hahahah näää aldrig...och det finns bara breda boxar typ....
HAHAHAH, visst kan det största vart 16m fast själv tror jag att det var större, sen så kan du ju inte komma o säga att det bara finns breda boxar när de har rails, det ä rju stört, sen så låter det jävligt dumt att utgå från nåra grabbar man träffa i parken.
Mer än hälften av alla jibbers lägger på nåra meter på hoppen så att de kan känna sig bättre och duktigare. Sen så svarar inte jag på denn tråd för att parken i åre kanske öppnar runt slutet av december och nu är det juli.
Visst kan man vara taggad tills vintern men det är ju lite överdrivet att skriva en sån fråga nu... aa det var dock allt för mig, ursäkta om jag gjort dig mållös men lycka till i framtiden..
PEacE

Små jibbing i åre?
men om du håller med om att hoppen var 16 meter som några i parken sa. och inte 18 som du sa. hur dum får man då vara när man säger att fler än hälften säger att hoppen var större än de är för att verka bättre, det är ungefär som att beskriva dig själv, eftersom det va du som överdrev om hoppen. + att frågan handlade inte om hur bra du är utan de fråga efter en park med rails, orka då skryta på din dumhet ännu mer med att säga att du längtar efter 25 metershoppen. hur många meter har du då lagt på, är det egentligen 10 metershoppen du menar?
orka äga sig själv, med sitt inlägg och plussa på hela skiten med attt säga, synd att jag gjort dig mållös i framtiden.
hur gammal e du? sluta med att kolla på alfons åberg innan du kommenterar inlägg för du framstår som en jävligt korkad 5-åring

Små jibbing i åre?
sen till den riktiga frågan på detta inlägg. jag tycker lätt ni ska åka upp till åre, men inte förns i slutet av december för det är då de hetsar med bygget. om ni har tur med snön så kanske ni får en till park uppe vid åreskutan, det är inte ovanligt, sen så har de ju parker för alla smaker, både för de seriösa och de som vill ha lite kul med vanliga 6 metersplatåer och små rails, sen finns det ju gått om rails, riktigt sköna krogar och billigt boende, och sen håller det ju på att byggas restauranger som aldrig förr där nu. sen finns det ju inte ett bättre avslut på säsongen än att vara i åre när våren tar vid
jag tycker åre är ett lätt förstaval för er. ni kommer inte att ångra er

Små jibbing i åre?
att åak till åre e ingen dum ide men ska ni inte satsa på svarta parken är det ingen större menign för röda kan funka i början av året men sen blir den så jävla o shapead och shit så där kan man ju inte hålla på :)
sen så är det väl inget överflör av rails men en del boxar.

Små jibbing i åre?
Om jag säger att Jon Olsson´s hopp i Åre var ca 25m, fortsätter ni leka kattochmus då?
Om jag säger att MoaBajs snackar bullshit, slutar du snacka bullshit då?

Breda boxar lixom, hur lågt får man snacka? Åre har inte alls speciellt breda boxar?
Åre´s boxar är riktigt sköna, både takboxar, S, C och kinks. Smala som breda..

Små jibbing i åre?
BigAir sa:
Hm, vad jag vet fanns det ett 25 i Åre.
Och dom jag träffade i bräckaparken sa att det största i parken var 20m.
Sen tycker jag att du (peaceforknows) ska svara på Coceh frågor och inte bedömma hur stora hoppen är i sveriges Parker!
22m var det väll?

Små jibbing i åre?
Hopp ett höll sig mellan 16-18m och hopp två 14-16m under säsongen beroende på snö och temperatur. Detta var både uppmätt samt utskrivet på dem.

Små jibbing i åre?
Men nu när jag kollat igenom mina svar så låter det jävligt dumt, men min personliga åsikt borde ni åka upp i slutet av säsongen ungefär två veckor efter påsken.
Då har de uppe allting(lr det som ligger kvar) och landnigar till båda hopp/rails e underbara dock inte kickarna, pipen kanske är nere.

Förlåt allihoppa för mitt otrevliga beteende!

Peace

Små jibbing i åre?
BigAir sa:
Om jag säger att Jon Olsson´s hopp i Åre var ca 25m, fortsätter ni leka kattochmus då?

Breda boxar lixom, hur lågt får man snacka? Åre har inte alls speciellt breda boxar?
Det finns ingen s box i åre.. hoppet var exakt så stora som Utter skrivit längre upp.

små jibbingen åre har att bjuda på i början utav säsongen alltså innan jul är sköna pist kanter och sen brukar puckel gymnasiet bygga ngt hopp med hackad landning man kan snika på.. och efter som att big air klagar på peaceblablabla va han nu heter om att han ska hålla sig till ämnet så tycker jag också att du ska göra det. han frågade om försäsongsåkning inte om hela säsongen.

Sen är det mycke möjligt att dom också brukar dra upp ngn sorts utav ski cross bana i december i VM backen där kan man också köra knölar + att det finns cykel hopp kvar från sommaren som man kan hoppa i det var väll allt.. jo vi brukar glida upp i rödkullen så fort första snön kommer och sätta upp boxar..

peace
S

Små jibbing i åre?
sebastian_p sa:
BigAir sa:

Det finns ingen s box i åre.. hoppet var exakt så stora som Utter skrivit längre upp.

små jibbingen åre har att bjuda på i början utav säsongen alltså innan jul är sköna pist kanter och sen brukar puckel gymnasiet bygga ngt hopp med hackad landning man kan snika på.. och efter som att big air klagar på peaceblablabla va han nu heter om att han ska hålla sig till ämnet så tycker jag också att du ska göra det. han frågade om försäsongsåkning inte om hela säsongen.

Sen är det mycke möjligt att dom också brukar dra upp ngn sorts utav ski cross bana i december i VM backen där kan man också köra knölar + att det finns cykel hopp kvar från sommaren som man kan hoppa i det var väll allt.. jo vi brukar glida upp i rödkullen så fort första snön kommer och sätta upp boxar..

peace
S
Nice! låter nästan som du jobbar med bygget i åre?
då kanske du vet hur det är i duved också? vi ska bo där å folk säger att det inte är värt å åka in till själva åre på högsäsongen alls för det är så mycket kö.. så blir väl en hel del dagar i duved! finns de nåt parkliknande där också?

Små jibbing i åre?
Jag åkte i duved förra året, och jag måste ju säga att det var bland det sämst jag vart med om. hoppen var minimala, kickarna var trasiga, railsen var väl okej men. näe, nog är det absolut värt att åka in till åre.

Små jibbing i åre?
men käften ni som inte vet
som störst denna vintern var det ett 20m hopp men det var inte där så jävla länge

Små jibbing i åre?
skippa duved det är såå jäääävla sämst vi som går i duveds skola måste åka där men jag skulleee faaan inte göra de frivilligt parken suger det ända som är skönt det är liften....

Tillbaka
Topp