Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
HAHAHAH, visst kan det största vart 16m fast själv tror jag att det var större, sen så kan du ju inte komma o säga att det bara finns breda boxar när de har rails, det ä rju stört, sen så låter det jävligt dumt att utgå från nåra grabbar man träffa i parken.MoaBajs sa:det största hoppet när det va som störts var det 16m...hmmm 20 hahahah näää aldrig...och det finns bara breda boxar typ....
22m var det väll?BigAir sa:Hm, vad jag vet fanns det ett 25 i Åre.
Och dom jag träffade i bräckaparken sa att det största i parken var 20m.
Sen tycker jag att du (peaceforknows) ska svara på Coceh frågor och inte bedömma hur stora hoppen är i sveriges Parker!
Kanske vi ska starta en tråd om hur långa hoppen i sveriges parker är?nObBles sa:22m var det väll?
Det finns ingen s box i åre.. hoppet var exakt så stora som Utter skrivit längre upp.BigAir sa:Om jag säger att Jon Olsson´s hopp i Åre var ca 25m, fortsätter ni leka kattochmus då?
Om jag säger att MoaBajs snackar bullshit, slutar du snacka bullshit då?
Breda boxar lixom, hur lågt får man snacka? Åre har inte alls speciellt breda boxar?
Åre´s boxar är riktigt sköna, både takboxar, S, C och kinks. Smala som breda..
Nice! låter nästan som du jobbar med bygget i åre?sebastian_p sa:Det finns ingen s box i åre.. hoppet var exakt så stora som Utter skrivit längre upp.BigAir sa:Om jag säger att Jon Olsson´s hopp i Åre var ca 25m, fortsätter ni leka kattochmus då?
Om jag säger att MoaBajs snackar bullshit, slutar du snacka bullshit då?
Breda boxar lixom, hur lågt får man snacka? Åre har inte alls speciellt breda boxar?
Åre´s boxar är riktigt sköna, både takboxar, S, C och kinks. Smala som breda..
små jibbingen åre har att bjuda på i början utav säsongen alltså innan jul är sköna pist kanter och sen brukar puckel gymnasiet bygga ngt hopp med hackad landning man kan snika på.. och efter som att big air klagar på peaceblablabla va han nu heter om att han ska hålla sig till ämnet så tycker jag också att du ska göra det. han frågade om försäsongsåkning inte om hela säsongen.
Sen är det mycke möjligt att dom också brukar dra upp ngn sorts utav ski cross bana i december i VM backen där kan man också köra knölar + att det finns cykel hopp kvar från sommaren som man kan hoppa i det var väll allt.. jo vi brukar glida upp i rödkullen så fort första snön kommer och sätta upp boxar..
peace
S
nja en vecka sorryrobins sa:och basse ett tag var faktist första hoppet 20m platå på