Sund1ng
Ny medlem
Smärta i smalbenets ben.
Hej allihopa. Är såhär att vid åkning får jag otroligt jeakla ont i smalbenets ben, kan nästan beskriva känslan som om att benet är påväg att knäckas, och de är såklart vid åkning när jag har mycket vikt bak eller fram. Smärtan är långt ner på smalbenet, nedanför vadmuskeln och de blir som ömt på yttersidorna. Klarade två åk i söndags, sen flög pjäxorna av i paniksmärta. Jag har väldigt smala smalben, och jag håller på att träna mina vader, men dock hjälper den träning mot benhinns problem och inte mot smärtan jag har nu, vilket är väl ganska självklart eftersom jag bygger inte direkt någon massa längst ner, är vad jag tror. Söker nu efter hjälp om de är nån som vet vad som kan va problemet eller om de är någon som har haft samma sak och har några tips. Jag har förra årets hot dogger, är de nått som kan vara källan till felet, högt skaft? hör gärna alla tips, kanske om jag kan gå någonstans och få hjälp(Östersundområdet), eller om de finns nå andra pjäxor jag kan prova. Om jag är oklar med något fråga gärna.
Tack på förhand MvH Less kille vid namn Sunding.