Smith Holt och Oakley A Frame?

• Trådstartare Trådstartare CM
  • Start datum Start datum
Kan tyvär inte hjälpa dej med hurvida de passar men jag kan däremot säga att holt är en riktig kanon kruka!

Fick hem min Holt idag och testade med mina A-frames. Funka bra tycker jag. Kankse man skulle haft en längre strap, men det funkar..

Ska vara lite jobbig och påpeka att det finns massor av dessa trådar och om du inte hittar ett svar så åk till butik och pröva gogglarna och hjälmen. om du redan har gogglarna ta med dom till butik eller trärtom

kan tilläga att smith är en sjuk hjälm som sitter som smäck :P

På mitt huvud passar inte smith holt alls... Den passar på "längden" (alltså från pannan till nacken) men på bredden är den på tok för stor...

DSvedin sa:
Ska vara lite jobbig och påpeka att det finns massor av dessa trådar och om du inte hittar ett svar så åk till butik och pröva gogglarna och hjälmen. om du redan har gogglarna ta med dom till butik eller trärtom

kan tilläga att smith är en sjuk hjälm som sitter som smäck :P
Om han inte hittar svar på freeride är det ju dock lite lättare och fråga på har om dom passar till holt elr inte

Vet någon vart man kan köpa längre straps till crowbar, lär köra innanför visserligen så då spelare ingen roll iom att de e så korta, men jobbigt att behöva ta av hjälmen bara för att flirta i backen..

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp