Smk Session!

Smk Session!
om det är någon radiokanal som är bra så är det ju för fan P3, däremot så suger smk... men jag har inget emot att andra lyssnar på super mario pop!!

Smk Session!
Det spelar väl ingen roll fall kanalen är bra eller inte? Dom spelar slagsmålsklubben just nu och dom är sjukt bra tycker jag :D:D

Smk Session!
så sjukt bra, går inte att beskriva. spelar in detta på datorn så man kan dunka skiten hela sommarn, nån mer än jag här som var på konserten i sthlm förra onsdan?

Smk Session!
jajaja förstår att ni inte har någon annan radiokanal som gäller för er, så jag låter er nu vara och lyssna på erat pling plong

Senast ändrad:
Smk Session!
OScratchO sa:
jajaja förstår att ni inte har någon annan radiokanal som gäller för er, så jag låter er nu vara och lyssna på erat pling plong
wow cool kille men det är så att p3 är dom ända som spelar vettig musik och nu är det smk bra skit :D

Smk Session!
näru fått upp sidan så ere en liten ruta "just nu i p3" upp till vänster
grön "radio" med blått fönster där det står vad som spelas. till höger om bilden på Johan Glans och David Batra

Senast ändrad:
Smk Session!
pirate sa:
thom8 sa:
pirate sa:
smks nya skiva är inte lika bra som dom gammla... typ bara två låtar som är bra. dom är fömycket trance nu..
det tycker inte jag, nya skivan är grym!
nee det är bara han som tuggar med öppen mun dör och malmoe beach night party som är bra på nya skivan.. dom andra låtarna kan man lägga i en rävbur och kastabort
aja, så tycker inte jag iallafall. alla låtar e sjukt bra enligt mig, det tar lite tid att vänja sig bara, om ett tag kommer du älska dom ;)

Smk Session!
Smk's nya skiva är mkt mer genomarbetad än tidigare, vilket ju är trevligt. Dock lite poppigare - lättare sound... Men dom gör rätt som förnyar sig och dom gör det riktigt bra vill jag påstå. Dom kommer aldrig kunna göra en ny övnignsköra ändå så.

Smk Session!
thom8 sa:
pirate sa:
thom8 sa:
det tycker inte jag, nya skivan är grym!
nee det är bara han som tuggar med öppen mun dör och malmoe beach night party som är bra på nya skivan.. dom andra låtarna kan man lägga i en rävbur och kastabort
aja, så tycker inte jag iallafall. alla låtar e sjukt bra enligt mig, det tar lite tid att vänja sig bara, om ett tag kommer du älska dom ;)
haha så är det nog:P jag har ju bara hunnit lyssna på skivan i två dagar så den blir nog bättre snart:D

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp