Bjorsberg
Ny medlem
Smk Session!
som rubriken lyder! SMK SESSION var på P3 http://www.sr.se/p3/
Senast ändrad:
Bad han om din åsikt?OScratchO sa:p3 suger!
fan snackar du om äckliga snorunge, p3 är den enda svenska radiokanalen som är bra.OScratchO sa:p3 suger!
Mja, p3 må bli mer och mer rixfm/mixmegapål. p2 är faktiskt det enda som är något att ha.OScratchO sa:p3 suger!
wow cool kille men det är så att p3 är dom ända som spelar vettig musik och nu är det smk bra skit :DOScratchO sa:jajaja förstår att ni inte har någon annan radiokanal som gäller för er, så jag låter er nu vara och lyssna på erat pling plong
kul för dig att du gillar det.badman sa:wow cool kille men det är så att p3 är dom ända som spelar vettig musik och nu är det smk bra skit :DOScratchO sa:jajaja förstår att ni inte har någon annan radiokanal som gäller för er, så jag låter er nu vara och lyssna på erat pling plong
http://www.sr.se/webbradio/Hjalle_S sa:Jag hittar det inte?!? :'( HJÄLP MEJ!
klassisk musik ska de va !OScratchO sa:lirar inte p2 klassiskt?(stavning..?)
xD skön lirareKruxeliduX sa:klassisk musik ska de va !OScratchO sa:lirar inte p2 klassiskt?(stavning..?)
jo de gör dom, men det här var på p3 så..OScratchO sa:lirar inte p2 klassiskt?(stavning..?)
det tycker inte jag, nya skivan är grym!pirate sa:smks nya skiva är inte lika bra som dom gammla... typ bara två låtar som är bra. dom är fömycket trance nu..
nee det är bara han som tuggar med öppen mun dör och malmoe beach night party som är bra på nya skivan.. dom andra låtarna kan man lägga i en rävbur och kastabortthom8 sa:det tycker inte jag, nya skivan är grym!pirate sa:smks nya skiva är inte lika bra som dom gammla... typ bara två låtar som är bra. dom är fömycket trance nu..
aja, så tycker inte jag iallafall. alla låtar e sjukt bra enligt mig, det tar lite tid att vänja sig bara, om ett tag kommer du älska dompirate sa:nee det är bara han som tuggar med öppen mun dör och malmoe beach night party som är bra på nya skivan.. dom andra låtarna kan man lägga i en rävbur och kastabortthom8 sa:det tycker inte jag, nya skivan är grym!pirate sa:smks nya skiva är inte lika bra som dom gammla... typ bara två låtar som är bra. dom är fömycket trance nu..
fan vad du är cool manekdahl sa:fan snackar du om äckliga snorunge, p3 är den enda svenska radiokanalen som är bra.OScratchO sa:p3 suger!
fan är ditt problem ännu coolare man?Stenman sa:fan vad du är cool manekdahl sa:fan snackar du om äckliga snorunge, p3 är den enda svenska radiokanalen som är bra.OScratchO sa:p3 suger!
haha så är det nog:P jag har ju bara hunnit lyssna på skivan i två dagar så den blir nog bättre snart:Dthom8 sa:aja, så tycker inte jag iallafall. alla låtar e sjukt bra enligt mig, det tar lite tid att vänja sig bara, om ett tag kommer du älska dompirate sa:nee det är bara han som tuggar med öppen mun dör och malmoe beach night party som är bra på nya skivan.. dom andra låtarna kan man lägga i en rävbur och kastabortthom8 sa:det tycker inte jag, nya skivan är grym!![]()
din fattiga attityd mot allt o alla här på forumet.ekdahl sa:fan är ditt problem ännu coolare man?Stenman sa:fan vad du är cool manekdahl sa:fan snackar du om äckliga snorunge, p3 är den enda svenska radiokanalen som är bra.
men sluta lipa då, blockera mig så slipper du se vad jag skriver.Stenman sa:din fattiga attityd mot allt o alla här på forumet.ekdahl sa:fan är ditt problem ännu coolare man?Stenman sa:fan vad du är cool man
Fj0rtiZznille sa:Mucka_GRaEL fniZz