snabb intervju

KimLarsson

Ny medlem
snabb intervju
okej jag har ett projektarbete som ska vara in imörn som ingår att jag ska intervjua nån som har uppfyllit sin dröm

så behöver nån frivilig som kan ställa upp på en intervju om nån dröm du har uppfullit helst nån större dröm och helst nån som är över 17 ellfall. vi kan ta de över telefon msn email öga mot öga(kan.bli.svårt) what ever bara jag får de över stökat

de är ingen större interjvu så ni behöver inte oroa er såå fins de nån som är intreserad contact me

>kim_knarkar_lim@hotmail.com<

ps. skulle vara väldigt bra om vi kunde ta de efter 21.00 nångång

MVH .kimLarsson

snabb intervju
För att göra en lång historia kort.
Min största dröm var att kunna åka till sälen och kunna klara väggen med min bräda.
Det gick segt, nästan omöjligt eftersom det var så satans brant att så fort du pekade med nosen fram, så blev det en vurpa.
Efter många vrickningar och blåmärken så gick det till slut.

Det var en av mina nybörjardrömmar, nu har jag högre krav å sånt. Kanske sätta en rodeo 900 en dag? vem vet, den som lever får se.

snabb intervju
aight yo.

namn ålder bor

okej vad var din dröm
vad var de som fick dej att drömma de ?motivera
vad gör du nu jobbar,studerar etc.etc.
berätta hur du upp fylde din dröm typ en liten berättelse
intressen/hobby
hur ser en vanlig dag ut för dej
vad haru för utbildning( om du har gått igenom alla skolor)
var du nöjd med resultate med din dröm?

mer frågor kommer någ upp

å skriv gärna på hur mycket som helst så jag har nått att sriva om sen :D

tjockt svårt att skriva frågor så här till alla lättre att skriva till en individ där jag vet vilken dröm han hade menmen

Senast ändrad:
snabb intervju
Vart är dagens ungdom på väg? Sådana här inlägg får mig att tvivla på mänskligheten...ledsen, men jag måste vara ärlig.

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp