runnqvist Ny medlem 2006-08-01 Snäll eller elak? #1 Har ni snälla eller griniga liftgubbar?? själv har vi på gesundaberget lite mitt emellan, nåra griniga nåra hur sköna som helst.. Få höra om sveriges liftgubbar/gummor är sköna eller griniga? over and out!
Har ni snälla eller griniga liftgubbar?? själv har vi på gesundaberget lite mitt emellan, nåra griniga nåra hur sköna som helst.. Få höra om sveriges liftgubbar/gummor är sköna eller griniga? over and out!
KaILe Ny medlem 2006-08-01 Snäll eller elak? #2 hos mig har vi samma några riktigt chill och sen nån sur en
Grilljanne Aktiv medlem 2006-08-01 Snäll eller elak? #3 sura, gamla torra jävlar här i hemmabacken...
ekdahl Ny medlem 2006-08-01 Snäll eller elak? #4 vi har en tjock jävel vid namn ernie. han motarbetar allt som har att göra med jibbing och bräda. död åt sura pistvakter!
vi har en tjock jävel vid namn ernie. han motarbetar allt som har att göra med jibbing och bräda. död åt sura pistvakter!
H H-T Guest 2006-08-01 Snäll eller elak? #5 jag tror jag har sett en av era griniga liftvakter i gesunda. vi har bessans ragg. o några jibbers. detär chill.
jag tror jag har sett en av era griniga liftvakter i gesunda. vi har bessans ragg. o några jibbers. detär chill.