Snälla tips för bra parkbräda!

• Trådstartare Trådstartare thirty
  • Start datum Start datum
T

thirty

Guest
Tja har ni tips för en bra parkbräda? Rail, snurrar, lätt, och allt sånt
är 195cm lång
väger85kg
skostorlek 42-43

Svar mottages med stor värme!
/sebban :)

Salomon!!
Jag har sunshez och benedek.. Jag e sjukt nöjd med dem!

Senast ändrad:
BATALEON me stora bokstäver, lätt dom roligaste brädorna ja har kört på.. fixa en evil twin å du kommer inte ångra dig :P

Bataleon är en grym bräda, men evil twin är alldeles för öiten för dig. talar av egen erfarenhet är 191 och kan inte ha dem. däremot en Goliath är en riktigt bra bräda som kommer i längder för oss lite längre. finns en 161. 161 wide och 164 jag skulle nog rekomendera 161an annars gör ride en jävligt bra bräda som heter dose. kör själv på den. finns på stadium och kostar bara 3700 vilket får ses som ett nice pris.

Lycka till me brädjakten och hör av dig om duhar nådra frågor. har koll på de mästa märken som har bra brädor för långa snubbar!

Jag är ungefär lika lång och väger samma som du. Enda skillnaden är skostorlek, har 44-45. Jag köpte nyss en Rome Manual 162 från junkyard. Riktigt nice. Men den är rätt bred också om du inte har större än 42 i fötter.

Senast ändrad:
köp en k2 WWW (World Wide Weapon), så jävla skön!!! är själv 185cm och har 155, funkar finfint. (du behöver kanske 161/164?) å den e wide så fötterna får plats... kostar 3500....

Senast ändrad:
Jag har själv kollat på en Ride Dose-08 som finns på stadium för 2499:-
Men nu till själva grejjen, jag är
183lång
90kg
skostorlek 43.

Det står att brädan passar skostorlek 44 och uppåt, funkar det med 43or?
Vad tror ni om brädan till mig? Har inte åkt så mycket senaste åren men när jag åker så blir det lite hopp, rails och vanlig åkning, både offpist och i pistade backar.
Som det är nu i finanskrisen vill jag inte lägga mer än 2500:- för en bräda.

Kommentarer/tips?

Tillbaka
Topp