Snäppet värre än Winterjam!

• Trådstartare Trådstartare Ewasx
  • Start datum Start datum
E

Ewasx

Guest
Hittade den här nyinlagda artikeln på newschoolers.com

Uppbyggnaden av detta hopp är "något" större än det som håller på att byggas just nu på stockholms stadion.

Tj shiller vann eventet framför Jon Olsson. Steele spence kom på tredje plats.

(BTW för er som inte har kollat stadion så var jagdär idag och det ser jävligt najs ut.)

Morn morn
http://www.newschoolers.com/web/content/news/news_id/1259/

Senast ändrad:
de där va ju typ som väsjöbackens ffs winterjam blir mycket bättre air o mer kontrollerat tror jag

hm.. såg ut som en väldigt stor ställning för ett ganska så litet hopp.. hmm onödigt? då tycker jag winterjam ideen är bättre

"I cruised over and talked to the brave souls who were to hit this monstrosity, and they were definitely not running up the steps of the scaffolding to hit it. The jump was sketchy to say the least. Here is the breakdown (not my opinion, but straight from the pros): The in-run was too slow: skiers were polewhipping each other in, urban rail style. The transition was a joke composed of two 45-degree angles that made you compress super hard. The gap was scary with a circus net that actually caught a female snowboarder and probably saved her life. The knuckle was claiming many, and the landing was icy, too short and too narrow, with 2x4s of death on either side. To top it all off, the riders had to climb some a long, narrow set of stairs, skis shouldered, all the way to the top for each hit."
låter lite sådär,scary att en tjej missade gapet :/!

IMG_0358.jpg
haha stackar spriggs!

Nu var det ju såhär att hoppet på icer air i san franscisco var helt livsfarligt byggt JOn olsson hade tydligen varit ganska pissed på hur dem hade byggt det bla. fick kaya turski åka till sjukhuset efter att ha fått inre skador efter att hon kraschat in i plywooden i landningen ajajaj fattar inte hur dem tänker egentligen. hoppas de e lite bättre ordnat på winterjam så att åkarna inte är tvungna att riskera livet på riktigt när dem ska hoppa.

det va ju den där bögiga johnny mosley som har ritat hoppet typ, han e ju helt jävla störd.. han tror att han är någe, aaaaaaaaaaah hatar han han har inge med newschool att göra så får han värsta credden av tv-bolag för han e olympisk ,mästare i puckel, han gjorde den fulaste 360 mute jag har sett i hela mitt liv, å så stog han å stretcha där uppe å claima när han kom ner! å en backflip!

go to hell

Äkta amricanare ska alltid va Störst ! men dem vågar inte flyga särkilt stort ! kanske är för att Hoppet å ställningen är så jävla fet så hoppen åkarna gör ser fjompiga ut :P tror de kommer va mer tid i luften på winter jam fast de är mycke mindre hopp.

Tillbaka
Topp