Snö i Hemsedal?

stam_swe

Ny medlem
Snö i Hemsedal?
Jag och några polare tänkte dra upp till Hemsedal vecka 1 nästa år, men jag undrar, är det någon som varit där och kan säga hur vädret/snötillgången brukar vara. Är det mörkt som i ett pjäxfodral eller kommer solan fram nån timma om dan? Någon annan som har nått tips på vad man inte missa i Hemsedal i Januari?

//stam

Snö i Hemsedal?
jag tror att det kommer bli toppen... och det e asgoo mat i norge..men det kostar typ lika mycket som en helium 2 jacka prån haglöfs (asmycke) så ta med mat.. så mitt tips är att leva på gröt och nudlar...

Snö i Hemsedal?
enligt mina erfarenheter om hemsedal så brukar det vara mycket snö senare på året...men det finns ändå snö i hemsedal v.1 men som jag har upplevt så har det varit lite snö och regn.....men men jag kan ha fått otur när jag har varit där....jag pratar utifrån mina egna erfarenheter...

chill out

Snö i Hemsedal?
jag e där uppe 15-e december så e det inte snö då blir jag sjövild. men jag har mejlat Gud och tjatat lite så det verkar som det kommer lite snö lagom till den helgen....gäller att ha kontakter.

Snö i Hemsedal?
för den som inte kan läsa mellan raderna menar jag självklart att den snö som garanterat kommer ligga när jag e där kommer ju ligga kvar tills januari......punkt slut

Tillbaka
Topp