Snø i Iran nå?

Tomine

Ny medlem
Snø i Iran nå?
Jeg lurer på om noen vet hvordan snøforholda i Iran (Dizin) er akkurat nå?? Har lett på diverse nettsteder uten å finne ut av det. Er veldig takknemlig for svar.
 
Snø i Iran nå?
Snöförhållandena i Dizin och Shemshak är bra. För en vecka sedan snöade det rejält och vägen till Shemshak blev avstängd i 2-3 dagar på grund av lavinrisk. Det har dock inte snöat mycket den senaste veckan.
 
Snø i Iran nå?
Takk for svaret!! Drar ned på søndag og er selvsagt spent på hvor mye snø det er der. Viktig at det er en god base, resten får vi ta som det kommer...
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp