Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Jeg lurer på om noen vet hvordan snøforholda i Iran (Dizin) er akkurat nå?? Har lett på diverse nettsteder uten å finne ut av det. Er veldig takknemlig for svar.
Snöförhållandena i Dizin och Shemshak är bra. För en vecka sedan snöade det rejält och vägen till Shemshak blev avstängd i 2-3 dagar på grund av lavinrisk. Det har dock inte snöat mycket den senaste veckan.