J JJOONNYY Ny medlem 2004-11-14 Snö !? #1 FAN vad jag vill ha snö !!! NU !!!! nån i sthlm som börjat raila än / vart ?! ingen annan som vill ha snö ?
FAN vad jag vill ha snö !!! NU !!!! nån i sthlm som börjat raila än / vart ?! ingen annan som vill ha snö ?
NiclasK Medlem 2004-11-14 Snö !? #2 snön kommer på onsdag eller torsdag här nere i stockholm!!! WOOOHOO!! fast det e väl i form av slask
O OlofM Aktiv medlem 2004-11-14 Snö !? #3 ganska dum fråga om folk vill ha snö på en skidsida, eller vad tycker du? eller "det finns inga dumma frågor":P
ganska dum fråga om folk vill ha snö på en skidsida, eller vad tycker du? eller "det finns inga dumma frågor":P
H HoBBiT Ny medlem 2004-11-14 Snö !? #4 Wee! första snön kom ikväll! Här uppe i skellefteå iallafall :D
pontus87 Ny medlem 2004-11-14 Snö !? #7 första snön kom i fredags i falun men det var typ slask och så kom det lite idag =) nu är det på G
Karnik Ny medlem 2004-11-14 Snö !? #8 Asså jag föredrar snölöst, kör mestadels grus, inte lika noga me vallningen då
S Soederstroem Ny medlem 2004-11-14 Snö !? #9 kommer snö på torsda å freda!fan va skönt de ska bli!å de skulle va minus grader mä så man får hoppas att de ligger kvar! hoppas på en snörik vinter!
kommer snö på torsda å freda!fan va skönt de ska bli!å de skulle va minus grader mä så man får hoppas att de ligger kvar! hoppas på en snörik vinter!
A andeeers Ny medlem 2004-11-14 Snö !? #10 HÄR ÄR DE REDAN SNÖÖÖ :D I luleå de snöar nu för fan :D WEEEEEEEE
Luuk85 Medlem 2004-11-14 Snö !? #11 det kom snö i sundsvall i dag. men det låg inte kvar så himmla länge =/