D
Deespin
Guest
Snöar i Östersund!
Det snöar i Östersund nu:D jippi:D
har det snöat?hazzz1 sa:Det snöar i Östersund nu:D jippi:D
men ey alla från östersund, varför inte dra till gb backen, dra ut en box, skrapa ihop snö o åka lite? Peace!owahlund sa:Ska ut o droppa från taket snart![]()
Jo det var det jag syfta på, det snöar juh redigt nu men äre upplyst där för en liten session då?SMagnusson sa:Hmm..Jag tror ändå att det är lite för lite snö här i Östersund än för att dra fram en box..Men det skulle ju komma 10cm idag så kankse ikväll?
Okej , Jag vet faktiskt inte...Tror inte det är upplystpå sommrarna. Kan du ta reda på det?hazzz1 sa:Jo det var det jag syfta på, det snöar juh redigt nu men äre upplyst där för en liten session då?SMagnusson sa:Hmm..Jag tror ändå att det är lite för lite snö här i Östersund än för att dra fram en box..Men det skulle ju komma 10cm idag så kankse ikväll?
Va däi GB nyss och det suger fett.hazzz1 sa:aa snöar hyffsat mkt nu! har börjar snöa mer nu! Men ey vilka är på klokcan 7 typ? Jag är typ ny här så vi kan väll bara töffas o dra upp en box o skotta snö till en kick? :d Peace!
så kan man köra lite switch, jippiesannaL sa:hahaha ja:D hoppas det snöar hela natten så äre en halv meter i morrn bitti :D:D
Ett tag?:O, Typ ända till maj minst annars blir jag sur igen!Erikkkk sa:Får hoppas det ligger kvar ett tag då:D
det kan försvinna nån vecka innan skolavslutningen ungefärSMagnusson sa:Ett tag?:O, Typ ända till maj minst annars blir jag sur igen!Erikkkk sa:Får hoppas det ligger kvar ett tag då:D
eller så är det snö året om & en massa inomhus hallar man kan cykla isannaL sa:det kan försvinna nån vecka innan skolavslutningen ungefärSMagnusson sa:Ett tag?:O, Typ ända till maj minst annars blir jag sur igen!Erikkkk sa:Får hoppas det ligger kvar ett tag då:D![]()
ja vaarför inte?:O eller såå äre snl i backarna året om å sommar lite annanstaanns :p:DSMagnusson sa:eller så är det snö året om & en massa inomhus hallar man kan cykla isannaL sa:det kan försvinna nån vecka innan skolavslutningen ungefärSMagnusson sa:Ett tag?:O, Typ ända till maj minst annars blir jag sur igen!![]()
![]()