Snöar i Östersund!

• Trådstartare Trådstartare Deespin
  • Start datum Start datum
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
D

Deespin

Guest
Snöar i Östersund!
Det snöar i Östersund nu:D jippi:D

Snöar i Östersund!
snöar hör med på lilla sollerön
men snön ligger inte kvar.. de är för varmt i marken.. några dagar me minus å så får de ta å börja snöa igen!

Snöar i Östersund!
Hmm..Jag tror ändå att det är lite för lite snö här i Östersund än för att dra fram en box..Men det skulle ju komma 10cm idag så kankse ikväll?

Snöar i Östersund!
SMagnusson sa:
Hmm..Jag tror ändå att det är lite för lite snö här i Östersund än för att dra fram en box..Men det skulle ju komma 10cm idag så kankse ikväll?
Jo det var det jag syfta på, det snöar juh redigt nu men äre upplyst där för en liten session då?

Snöar i Östersund!
SNÖAR I SUNDSVALL MED :D men det ligger itne kvar men skitsamma :D nån som följer med till backen i morrrn då? :P

Snöar i Östersund!
SNÖAR I SUNDSVALL MED :D men det ligger itne kvar men skitsamma :D nån som följer med till backen i morrrn då? :P

Snöar i Östersund!
det snöar på som fan här i kaxås typ 6 mil från östersund till åre hållet

Snöar i Östersund!
Det snöar 5mil väster om sundsvall med :D Och i sundsvall!!! :D Och det snöar RIKTIGT mkt!

Snöar i Östersund!
hazzz1 sa:
SMagnusson sa:
Jo det var det jag syfta på, det snöar juh redigt nu men äre upplyst där för en liten session då?
Okej , Jag vet faktiskt inte...Tror inte det är upplystpå sommrarna. Kan du ta reda på det?

Snöar i Östersund!
aa snöar hyffsat mkt nu! har börjar snöa mer nu! Men ey vilka är på klokcan 7 typ? Jag är typ ny här så vi kan väll bara töffas o dra upp en box o skotta snö till en kick? :d Peace!

Snöar i Östersund!
Ser inte frösön från mitt hus så mkt snöare:D

Snöar i Östersund!
hazzz1 sa:
aa snöar hyffsat mkt nu! har börjar snöa mer nu! Men ey vilka är på klokcan 7 typ? Jag är typ ny här så vi kan väll bara töffas o dra upp en box o skotta snö till en kick? :d Peace!
Va däi GB nyss och det suger fett.
Långt gräs, grus och en massa byggrejor som är utspridda...inge vidars att ha sesh...

Snöar i Östersund!
Snöar i Sundsvall, har gjort det i flera timmar:D börjar bli ganska vitt nu:D:D

Snöar i Östersund!
haha här äre Faktiskt VÄLDIGT vitt :P

Snöar i Östersund!
hahaha ja:D hoppas det snöar hela natten så äre en halv meter i morrn bitti :D:D

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp