Snödjup runt sportlovet!

arvid94

Ny medlem
Snödjup runt sportlovet!
Hej, ska till Åre under sportlovet (v.9) och undrar lite hur snödjupet kommer se ut då.
Självklart vet jag att det bara kommer vara spekulationer i den här tråden, men ni som vart där nu kanske vet hur mkt snö det är nu?
Eller hur mkt snö brukar det vara runt sportlovet?
Tacksam för svar:)

Ps: Är förresten ny på forumet:)

Snödjup runt sportlovet!
jag är i chocktillstånd. en 13-åring som har skrivit en korrekt stavad tråd! nästan iaf. någon förkortning här och där spelar ingen roll. och till råga på allt, du har lyckats att undvika särskriva. annars hade det garanterat varit mycket "själv klart", "sport lovet" och "snö djupet". det finns verkligen folk som kan stava.
Jadu, under sportlovet är det nog ganska så snösäkert. tror inte du behöver oroa dig för barmark på fjället. pudersnön beror ju på väderleken dagarna innan så det kan man aldrig räkna med.

Snödjup runt sportlovet!
GEkroth sa:
jag är i chocktillstånd. en 13-åring som har skrivit en korrekt stavad tråd! nästan iaf. någon förkortning här och där spelar ingen roll. och till råga på allt, du har lyckats att undvika särskriva. annars hade det garanterat varit mycket "själv klart", "sport lovet" och "snö djupet". det finns verkligen folk som kan stava.
Jadu, under sportlovet är det nog ganska så snösäkert. tror inte du behöver oroa dig för barmark på fjället. pudersnön beror ju på väderleken dagarna innan så det kan man aldrig räkna med.
Synd att du skriver som kratta själv då.

Snödjup runt sportlovet!
Senast ändrad:
Tillbaka
Topp