T Tomten123 Ny medlem 2007-02-23 Snöläget i Badgastein #1 Hur är det i badgasiten? Är det åkbart? Enligt hemsidan är det 90 cm på toppen. Hur är det i dalen? 30 cm? Ingen offpist alls? Langa fakta bara
Hur är det i badgasiten? Är det åkbart? Enligt hemsidan är det 90 cm på toppen. Hur är det i dalen? 30 cm? Ingen offpist alls? Langa fakta bara
H Hasse Guest 2007-02-23 Snöläget i Badgastein #2 Då det finns en tråd om detta reda så låser jag denna. Använd sökfunktionen är ni snälla. //H