Snöläget i Tignes

fjjotizzen

Ny medlem
Snöläget i Tignes
Någon som vet hur snöläget är i Tignes just nu? :)
Har läst lite på internet, men av erfarenhet så tycker jag inte att internet källor är så trovärdiga när det gäller detta.
Tack i förväg! Gamla rapporter mottages också tacksamt!

Snöläget i Tignes
Du tycker alltså att internet är ej trovärdigt men postar ändå en tråd i ett INTERNET-forum?

Snöläget i Tignes
Stepup kanske är gjord av pengar som kontrar med en sån jävla beskhet.
Klart som fan man kan fråga...ytterligare en gång frågar jag mig om det är läge att öppna ett nytt fräscht skidforum med åldersgräns och humörspärr. Yes.

Snöläget i Tignes
snöläget? idag var det helt okej i pisten, för att vara sportlovsvecka.. offpisten är sådär, det är hårt och uppkört överallt som är lättillgängligt (dvs utan att gå) och vad gäller offpisten man behöver gå till har jag inga bra svar.

Snöläget i Tignes
Ja det flesta som finns på internet är väll gjort av personer? Vill inte låta dryg men han säger ju trots allt emot sig själv ? Aja sorry om jag gjorde illa några känslor i alla fall.

Snöläget i Tignes
Indirekt, det är vissa hemsidor som kanske inte ofta uppdateras och liknande. därför en sida kan visa 5 meter och den andra 1 och en halv. Man vet inte heller riktigt hur dom mäter snö, snö just nu eller snö under hela sässongen.

Jag letar efter personlig erfarenhet, och man måste väl ändå inte behöva skriva om hela saken bara för att du inte på något sätt kan skriva en onödig kommentar
Du förstod trotts allt vad jag menade.

Senast ändrad:

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp