”Dom förstör hoppen” Muahahahahahahah!!!!
Jag tycker många förstör forumet med hjärnlösa inlägg, oftast är det grabbar som ännu inte kan odla skägg, ska jag då försöka få andra medlemmar på denna community att förbjuda dessa hårdingar på freeride??
Kanske de??
Vem har sagt att parken endast är till för TT eller snowboard? Jag kan nog med gott samvete spekulera i att det är någon eller några som har försökt skapa en myt att snowbladesåkare skulle vara kassa töntar. Det blir ju då jä**igt lätt att ställa sig i ledet och skrika att dom som åker blades är töntar, talanglösa, förstör och är i vägen.
Jag tycker kids med TT som står och hänger i parken med en grab eller två i bagaget är precis lika menlösa OM(!) dom gnäller och spottar över dessa ”töntiga” bladesare.
Alla är ju nybörjare någon gång, eller?
Gissar att många av dem som gapar högst här åkte blades tills de fick reda på att det skapades en tråd på forumet som menade att de inte är ballt med blades och i sökandet efter sin identitet, som man oftast inte har hittat i tidiga puberteten ställde dom sig i ledet och förklarade sig själva kungar för att de lagt bladesen på hyllan…
Förståelse och insikt kommer med personlig mognad och ibland även (oftast) med ålder, inte med utrustningen på fötterna. Vilket denna tråd bevisat…
Om det sen är rätt att förbjuda blades för att det är farligt låter jag vara osagt. Jag skiter väl i om några småskitar tycker det är töntigt med blades och att de ”förstör hoppen”. Berget är till för alla!
Att modifiera dem så att de inte längre utgör en fara för åkaren kanske vore rätt metod. Jag kan bara stämma in med det Putte skrev, att det finns förbud så det räcker.
(Jag gissar även på att han kan odla skägg… ;-)
Nä, knip igen nu och samsas med dom andra barnen!