Snowboard affärer i thailand?

Coce

Ny medlem
Är det nån som vet om det finns någon affär som säljer vettiga snowboard grejer i tex bangkok? letade på några märkens hemsidor med 'find dealer' men hitta inget där borta.. tänkte om nån hade vart där å kanske sätt nåt?
peace

Tror inte att sådana saker är billigare...

Alla äkta "märkes" saker i Thailand har ju ungefär samma pris som här. Piratmarknaden är ju billigare men vill du verkligen köpa en pirattillverkad snowboard???

jag har varigt där, det finns inte någon snbowboardbutik eller skidbutik, däremot finns det halv vettiga surf och skejt butiker som säljer vissa fejk andra äkta märken.. :)

har varit där ett antal gånger, hittade inte ens några skatebutiker.. Surfbutiker vid kusten finns det.

tror knappast att det finns någon i thailand som "pirattillverkar" snowboards

Med tanke på att det pratades om en Oakleyaffär med gogglar och annat snowboardtillbehör till halva priset är det väl inte helt omöjligt att det finns brädor också. Som sagt är det väl inga jättevinster man gör när dem troligtvis fått köpa in brädorna till samma pris som andra affärer på vår jord men men...

I och försig tyckte jag de flesta saker, även äkta var billigare än i Sverige. Klockor, kläder och skor från t,ex Nike, Converse etc. var ju rejält billigare än här även i riktiga butiker där!

felix sa:
Med tanke på att det pratades om en Oakleyaffär med gogglar och annat snowboardtillbehör till halva priset är det väl inte helt omöjligt att det finns brädor också. Som sagt är det väl inga jättevinster man gör när dem troligtvis fått köpa in brädorna till samma pris som andra affärer på vår jord men men...

I och försig tyckte jag de flesta saker, även äkta var billigare än i Sverige. Klockor, kläder och skor från t,ex Nike, Converse etc. var ju rejält billigare än här även i riktiga butiker där!
precis, dom har ju låga skatter där.. Tror dock inte dom säljer så mycket boards.

Senast ändrad:

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp