snowboard brädan för liten för min stora fötter?
Jag hade köpt snowboard infinity 163 hos ett välkänd firman. Jag dissade med dem och frågade upprepade om snowboard infinity board skulle jag kunna använda med mina stora fötter som jag har boots 11.5. Efter några forskningar så upptäckte jag att min brädan waist är 258 mm. Så började jag undra över om den brädan är för liten för min boots. har dissat i ett annat forum som jag chattat med de andra i USA. De säger att för min eget bästa är att jag ska ha minst 260 mm och uppåt dvs jag ska ha widebrädan.
jag mejlade tillbaka till den firman jag köpte av och påpekade om storleken. De säger att den skulle gå ändå bra att åka med. Jag blir fundersam om de inte har försökt att slingra sig ur och säger att den passar bra.
Jag skulle behöva ert hjälp om mina farhågor är riktig att brädan passar inte med mina boots 11.5
Hör av er snabbt!
jag mejlade tillbaka till den firman jag köpte av och påpekade om storleken. De säger att den skulle gå ändå bra att åka med. Jag blir fundersam om de inte har försökt att slingra sig ur och säger att den passar bra.
Jag skulle behöva ert hjälp om mina farhågor är riktig att brädan passar inte med mina boots 11.5
Hör av er snabbt!