Snowboard-byxor, någon som känner igen dessa?

NaDy

Ny medlem
Tjena jag letar efter ett par snowboard-byxor med rutigt mönster i beige (ser ut precis som Burberry-mönstret) Någon som kanske vet Märke mm?
Jag har sett sådana i en video på youtube för läääängesen. Kommer dock inte ihåg vad den hette.

Svar hade hjälpt mig enormt mycket, då jag spenderat X antal timmar på att leta efter dessa.

säker på att du inte menar dom riktigt osnygga burton byxorna?

Tyvärr FPelle, ingen utav dem. Byxornas mönster är dj*vulskt likt burberrys mönster, altså BEIGA.

jag är 0 % säker på det här... Men det kanske kan vara Peak. Har sett liknande mönster som burberry på årets juniorkläder från peak fast i rött. Kan ju vara PEAK

Mer vet jag inte

???:)

tyvärr, ej heller PEAK, har kollat. jag tror att byxorna jag söker är rätt gammla. Men ge mig gärna fler förslag om vad det kan vara för byxor................. Någon som har erfarenhet med att åka bräda lr skidor i jeans? funkar det bra? dåligt? Berätta gärna lite:)

Bumpar tråden lite för att se om någon vänlig själ kanske känner igen byxorna i beskrivningen...
//Landin

håller med kinkad angående rutigt.., det som är härligt med årets "skid-mode" är att man blir så jävla glad när man droppar in till snowboardparken o ser alla färgglada jibbers ^^ rutigt är inte coolt. (jag kan gott ha fel om årets mode, men att många har det syftar jag på)

det är min åsikt du får självklart ha rutigt om du vill, tyvär vet jag inte vad du letar efter.

Det lär ju inte vara helt ovanligt med burberry-mönstrade byxor

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp