Snowboard efter jul

smejen

Ny medlem
Snowboard efter jul
Hej,

Är det bättre med att vänta med en ny bräda till efter jul? Tänkte om dom brukar rea ut dom då? Någon som vet?

Tack på förhand

Snowboard efter jul
Du lär kunna få grymt bra priser på förra årets modeller, här säljer de flera fjolårsmodeller galet billigt fortfarande...gå ut och titta nu och bestäm dig sedan! Annars får du nog vänta betydligt längre än till efter jul, runt í mars/runt påsk brukar de väl rea ut grejerna på skidanläggningar.

Snowboard efter jul
Sportaffärer som stadium och intersport brukar vänta tills efter sportloven v 7, 8 och 9. Medan butiker som är mer inriktade på just snowboard/skateboard och sådant rear kanske redan v 5.

Junkyard började sin rea förra året några veckor innan sportlovet v 7, det samma gällde Hollywood. De reade också jätte tidigt tyckte jag och jag frågade varför dem gjorde de och de svara att de var tvungna eftersom konkurrenterna och så behövde de plats för vårsaker.

Så någon gång januari/februari kan du nog få tag i billigare grejer, om det finns kvar några saker då.

Snowboard efter jul
Som Jennefors sa, men i amerikanska butiker så börjar dom rea ut med lägre procent i december (t.ex. www.sierrasnowboard.com.

Senast ändrad:
Snowboard efter jul
lika bra att köpa nya grejer nu då jag ska till alperna v. 3 :) Tjänar man någonting att beställa från ex sierrasnowboard.com eller tillkommer det massa frakt och tullavgifter?

Snowboard efter jul
Om det är rea så kan du spara en del, annars inte. Sierra skickar emd UPS eller något sådant och då åker du definitivt på tull och moms samt kanske lite andra roliga avgifter for fun.

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp