Snowboard/studsmatta, kort film

helt okeyy,, skön bail på backflippen!:o

men lite mer grabar på studsmattan så jävlar blire ännu bättre:D

hahaha inte så smart att bygga en kick som går rakt in i trädet.. annars så var det fint och coolt.

Varför har du lagt detta i amatörfilmer - freeride? Jag har endast klickat i freeridealternativet då det gäller filmforumen utav en anledning, för att slippa studsfilmer! Det är nämligen väldigt få som blandar studsmattor och puder i sina filmer. Sen förstår jag inte riktigt vad som är freeride i snowboardåkningen? Var finns de stora bergen, den utmanande terrängen? Ser mest ut som jibbing tycker jag...

Carled sa:
Varför har du lagt detta i amatörfilmer - freeride? Jag har endast klickat i freeridealternativet då det gäller filmforumen utav en anledning, för att slippa studsfilmer! Det är nämligen väldigt få som blandar studsmattor och puder i sina filmer. Sen förstår jag inte riktigt vad som är freeride i snowboardåkningen? Var finns de stora bergen, den utmanande terrängen? Ser mest ut som jibbing tycker jag...
Du talar som en vis man Carled. Studsmatta är så lite freeride det bara går att komma. Jämför med ZionHighs suveräna BM-filmer med hjälmkamera. Jag har snart stängt av hela forumet i mina inställningar men fortfarande får jag dras med skitinlägg från snoriga jibbers. Posta i rätt forum för faen!

Tillbaka
Topp