P
PerErikAndreasAxelsson
Guest
Snowboard - Tailbonkar luften, 270 av.
Senast ändrad:
jag tycker byxorna var jävligt cleana, vilket märke på dom vita?aronnos sa:riktigt nice åkt men tkr inte om dina byxor=/
Alla kläder är Bonfire.krow sa:jag tycker byxorna var jävligt cleana, vilket märke på dom vita?aronnos sa:riktigt nice åkt men tkr inte om dina byxor=/
Håller med, roligt att det finns bra åkare som inte kör med glock i handskarna eller diamantslip i tandköttet.krow sa:jag tycker byxorna var jävligt cleana, vilket märke på dom vita?aronnos sa:riktigt nice åkt men tkr inte om dina byxor=/
ingen motivation varför du inte tyckte om dem? :Saronnos sa:riktigt nice åkt men tkr inte om dina byxor=/
håller med där! as skön video med skön "feeling" .Viktor_Persson sa:Grym åkning och underhållande video! Får lite samma känsla som man jag fick av videoklippet "Snowboardåkning i Kläppen" - man vill direkt ut i backen och ösa.
Aspebo sa:ingen motivation varför du inte tyckte om dem? :Saronnos sa:riktigt nice åkt men tkr inte om dina byxor=/
min gissning är att du tyckte dom var för tighta? alla männsikor tycker olika saker är snyggt, deal with it, man ska inte klaga på andras klädstil![]()