snowboard07[FILM]

• Trådstartare Trådstartare MaijkCarlson
  • Start datum Start datum
M

MaijkCarlson

Guest
snowboard07[FILM]
Här har vi då några klipp på mig från vintern 2007, Sämsta vintern hittills för oss som bor söderut, men men.

Senast ändrad:
snowboard07[FILM]
yää micke, förövrigt så ägde denna vintern i uhamn ju. vi hade ju riktigt skönt hopp så klaga inte ditt lilla barn :)

cyaa

snowboard07[FILM]
B film, asså före första så drar ni samma cork hela tiden, okej för att den är snygg och enkel, men inget spec. sen måste ni ju vissa sw skilsen och bs snurrar oxå annars så blir det tråkigt, men kulatt ni åker snowboard iaf.

snowboard07[FILM]
håller med teku lite granna där.. as schysst åkning dock inte så varierad. men varriation det kommer väl nästa säsong..? =D

ÅKAÅKAÅKA.

snowboard07[FILM]
den var riktigt skön, lite mkt samma corks hela tiden som sagt men roligare att se snowboarding än skidåkning! Kanske beror på att det är mest skidåkning men snowboard tycker jag e snyggare. Kul :) !

snowboard07[FILM]
jo den va rätt fet men det ser rätt cp ut med så där bred stance, lite överdrivet. ser ut som när david benedek kör med bindningarna ute vid tailen o nosen i lame tror jag att det är (fast han gör det på skoj). aja feta spins, kan dom itne så jag ska inte klaga.

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp