Niiiicke
Medlem
Snowboardåkningen på väg att dö ut?
Jag kikade på toppturer med stf men man undrar verkligen om snowboardåkare är ett utdöende släkte. Inte bara det att det knappt går att få tag i en vettig bräda i en butik och att man får åka till stockholm om man vill få tag i ett par vettiga boots och prova i en butik. När man åker med stf åker man som snowboardåkare med på egen risk och håller man inte tempot i gruppen som enbart är SKIDOR tydligen så får man vända. Kul om man lagt ut nästan 10 000:- Och när stf väl anordnar en topptur för snowboardåkare till sylarna och man tänker boka får man veta att den resan är inställd pga. förlågt antal anmälningar, alltså 0 st.
Dethär är absolut inget gnäll på stf utan mer en fundering om den underbara snowboardåkningen är påväg att dö ut. Det anordnas inte ens några toppturer för snowboardåkare som jag sett. Vet ni någon sådan resa, tipsa gärna mig. T o m en blind ser ju att utbudet för snowboard i sportbutikerna har minskat radikalt de sista åren. Nu är det hets på skidor och jibb, jibb, jibb *Gäsp*
Tur att det finns internet så vi snowboardåkare som gillar hårda, långa brädor och styva boots kan få tag i prylar.
Mer snö och snowboardåkning åt folket!
Over and out!/NICKE
Dethär är absolut inget gnäll på stf utan mer en fundering om den underbara snowboardåkningen är påväg att dö ut. Det anordnas inte ens några toppturer för snowboardåkare som jag sett. Vet ni någon sådan resa, tipsa gärna mig. T o m en blind ser ju att utbudet för snowboard i sportbutikerna har minskat radikalt de sista åren. Nu är det hets på skidor och jibb, jibb, jibb *Gäsp*
Tur att det finns internet så vi snowboardåkare som gillar hårda, långa brädor och styva boots kan få tag i prylar.
Mer snö och snowboardåkning åt folket!
Over and out!/NICKE