Snowboardbrud på rymmen.. VART SKA JAG?

missis_eve

Ny medlem
Hey alla godingar! Tror jag måste rymma till alperna, har alltid velat göra säsong, o nu verkar de va läge för detta...

MEN jag vet inte vart jag ska rikta mina långa steg, vill bo på ett inte alltför stort ställe - vore perfekt om man kan raggla hem från puben utan koll o stöta på cholkladhandlaren (eller nån annan med goda grejer att bjuda på) som då visar en hem... Men jag vill oxå ha bra åkning som jag kan ta ut min bräda på!
Sköna människor e A och O, e de dessutom någon inte alltför psyksjuk människa där ute som vill stå till tjänst med ett billigt boende på soffa eller likande så tas detta VARMT emot!

Taxar med förhud!

By the way, vet att jag e välldans sent ute me jobbo så men tänkte koppla på charmen o inhandla lösögonfransar!

Min storebror har varit skidlärare i Kitsbuhl (eller hur det nu stavas)2 år, Österike.
Han sa att det var trevlig lönen var hyffsad, han var då privatlärare och en gång fick han en rik Monaco-bo som han skulle lära åka skidor vilket slutade sedan med att han sommaren därpå fick lära hans barn hur man simmar.
Jag själv kan intyga att Kitsbuhl har bra skidåkning. Har typ världens största skidsystem

typ inte världens stösta skidsystem ^^ men knaske en lagom by för de hon söker..

sen har ju du ett rätså kul namn.. på tal om ingenting,

v_gurra sa:
gurra... ska du inte bjuda henne på John Wood också haha!
Edit: John wood är en whisky som gurra gillar och inte en metafor för något annat han håller kärt

för övright såg jag en tråd med en snubbe som hade boende över i Val Thorens
vilket är ett kul ställe.

Senast ändrad:
hahaha tackar för alla tips, níce... Jag hade gärna åkt till Ferine o dratt en John Wood me er grabbs, ni verkar vara trevliga gossar!

Tillbaka
Topp