Snowboarddatabasen

JoniP

Ny medlem
Snowboarddatabasen
Tycker att freeride skulle ha en snowboarddatabas , så som skiddatabas fast snowboard.

Vad tycker ni andra på freeride ?

Snowboarddatabasen
jag tror inte att folk som arbetar med freeride skulle lägga ner sin tid på detta då det är en skidsajt. Att Freeride är överlägset bäst i Sverige även över snowboardsidan och då menar jag överlägsen. Jag måste säga att lite synd om plankåkarna är det allt.

Snowboarddatabasen
Inte för att jag är värst intresserad av en databas men är det inte lite konstigt att så pass många skiljer så hårt på skid- och brädåkare. De flesta kan väl för sjutton hantera bägge och så jkla stor skillnad är det inte i vare sig teknik eller åkglädje. Jaja jag bryr mig väl egentligen inte men "synd om plankåkarna" - vad då skulle inte den här sidan duga för att det står "skidsajt", who cares.

Snowboarddatabasen
freeride.se - skandinaviens största SKITSAJT, kolla med snowboardsidorna istället ;s

Snowboarddatabasen
visst, freeride är en skid site, men det vore alltid roligt med lite mer åt oss snowboard åkare, men jag förstår att det kanske inte finns så stort intresse av att lägga upp en snowboard databas på något som är menat som en skid sida. men fan , varför kan det inte finnas en bra svensk brädsida, freeride e ju galet bra men det vore ju kul med lite snowboard trailers å stuff.

Snowboarddatabasen
Freeride för mig handlar lika mycket om Snowboard som skidor för er andra...Klart att detta ska vara ett gemensamt snowboard/skid forum och att vi ska ha en snowboarddatabas!
Rydell

Snowboarddatabasen
klart de ska finnas en sånn!

på förstasidan uppe till höger. på de blåa så att säge allra högst upp, står de tom skodir, snowboard, telemark ......

så klart de ksa finnas en breddatabas

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp