Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
hej är det nån här som har gått/går på snowboard gymnasium här och vet vad som krävs för att komma in också undrar jag om det finns några från södra sverige som går snowboardgymnasium...
Hej ..jag går inte på ett snowboardgymnasium men jag skulle vilja i liljaskolan i Vännäs..men jag vet att dem tar in genom hur många poäng man har där! jag ska söka dit tror jag och välja natur eller teknik.
Hej, jag har gått i Malung! Det finns 2 olika linjer där, en alpin och en lokal, den lokala linjen kan nästan vem som helst komma in på..
kolla in: http://vdg.malung.se/skola/vdg/alpintsnowboard.htm
Men tro inte att ni inte måste plugga, visserligen har man träning 2,5-3 dagar i veckan, men det finns, eller fanns iaf när jag gick där ett 4e år man kunde gå.. och det första de sa till mig när jag började där var "pernila wiberg gick här och hon gick ut med 5,0, så det finns ingen anledning till att säga att ni inte hinner plugga"
Lycka till!