Snowskate

Foursquare

Ny medlem
Snowskate
Är det många där ute som gillar att åka snowskate? Jag åker lite själv tycker det är skit kul. brukar bygga upp lite provisoriska rails boxar hemma som jag åker på. Är det nån som kan ge mig lite tips på vad det finns för trick att göra?

Snowskate
jag åker ganska ofta!.. brukar å´ka ialalombacken!=)
men jag brukar gå runt i sommarstugor å kolla om det finns något kul att hitta på där!=),lite box åknig blir det oxå! men rock on! hade //björn

Snowskate
det är väll det vanliga skatetricksen kickflip och köra show it(går väldigt lätt) 180 osv..

jag har bara testat en gång på en polars brädda men det är ganska kul att åka snowskate

Snowskate
Vad har du för snowskate björn? Jag kör på en sån bräda vars det inte finns en bräda under (jag tror att den heter premier nånting). Jag tycker den är jävligt skön att raila med för den är ganska mjuk. Jag har även tagit en vanlig skate och tagit bort truckarna på och åkt,det gjorde jag i böjan av min karier. Det funkar väl sådär men det är jävligt svårt att göra flipps m.m för att det är så låg kick. Men du får hade så bra //Stefan

Snowskate
jag har en burton! kommer ej ihåg vad modellen heter!=(
jag har skida under!,funderar på en utan!. jag tycker det är j*vligt svårt att åka på en skateboard uatn truckar!

hare!//björre

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp