Mr_Teilus Ny medlem 2007-02-21 snurrar å shit!^^ #1 E de många som kollar över höger axel och snurrar åt vänster på switch snurrar :P jag gör det haha
ellet Medlem 2007-02-21 snurrar å shit!^^ #2 E inte de äckligt, är det inte lättare att kolla åt samma håll som man snurrar :P
J JoInt-1992 Guest 2007-02-21 snurrar å shit!^^ #3 Nope kollar vänster vanligt och högr när jag kör sw:P Det blir så auto för mig:D
jeppenator Aktiv medlem 2007-02-21 snurrar å shit!^^ #4 vafan? du som har så skillz? kollar du över fel axel å snurrar unnatural? öva in å snurra åt rätt håll! de gjorde jag:D
vafan? du som har så skillz? kollar du över fel axel å snurrar unnatural? öva in å snurra åt rätt håll! de gjorde jag:D
Mr_Teilus Ny medlem 2007-02-21 snurrar å shit!^^ #5 okey nej då inte när man e van åde.... men läskigt i feta hopp,rädd för att det ska skära haha
F FPelle Guest 2007-02-21 snurrar å shit!^^ #8 det känns bättre om ja kollar runt högeraxeln när ja åker sw men ja snurrar åt vänster.. så e det bara..
det känns bättre om ja kollar runt högeraxeln när ja åker sw men ja snurrar åt vänster.. så e det bara..
Kruxelidux_ninjamaster Aktiv medlem 2007-02-21 snurrar å shit!^^ #11 GurraaJ sa: Lättare att ta samma hål som man spinner elr? Klicka för att se resterande... mjoo
viktorBackman Medlem 2007-02-21 snurrar å shit!^^ #12 ja gör de inte iaf. men de borde ju kännas bättre när man snurrar sw unnatrual om man är van å kolla så
ja gör de inte iaf. men de borde ju kännas bättre när man snurrar sw unnatrual om man är van å kolla så
S superunknown Ny medlem 2007-02-21 snurrar å shit!^^ #13 jag snurrar åt vänster men när jag åker sw snurrar jag (och kollar) åt höger
ekdahl Ny medlem 2007-02-21 snurrar å shit!^^ #14 det är en dålig vana bara, gjorde det innan med men har "tränat" bort det.
M MartiiNo Guest 2007-02-21 snurrar å shit!^^ #17 det är vanligt, själv gör jag inte det men candide gjorde det och rory bushfield gör det.
Claar Ny medlem 2007-02-22 snurrar å shit!^^ #18 snurrar inte ofta switch, men när jag väl gör det. så kollar jag fel.. försöker lära mig att åka baklänges och kolla runt "rätt" axel:P
snurrar inte ofta switch, men när jag väl gör det. så kollar jag fel.. försöker lära mig att åka baklänges och kolla runt "rätt" axel:P
T Teku Medlem 2007-02-22 snurrar å shit!^^ #19 hHarlaut sa: jag gör så när ja kör sw right (cab) Klicka för att se resterande... CAB? =S du åker ju ändå skidor!
hHarlaut sa: jag gör så när ja kör sw right (cab) Klicka för att se resterande... CAB? =S du åker ju ändå skidor!