Snygg hjälm och goggles

Snygg hjälm och goggles
rekommenderar warp googles starkt, jävligt bra kvalite och dom ser så jävla gangster ut. Annars så finns det ganska schyssta scott googles på stadium har jag för mig.

Snygg hjälm och goggles
Beror ju på hur ditt huvud ser ut. Finns snygga hjälmar för de flesta huvudtyper. Bara testa många olika. För mig passar RED Trace väldigt bra men den har gått sönder så jag har köpt en Giro Encore nu som även den passar bra på mitt huvud. Anon Goggles tycker jag är väldigt sköna men även detta är individuellt. Jag tycker också personligen att Oakley Crowbar sitter gött på ansiktet skulle kunna tänka mig sådana men dom är lite för dyra för min smak.

Snygg hjälm och goggles
TheFibretech sa:
warp gogglar och crazy creek hjälm, finns att köpa på intersport och stadium! Rekomenderas starkt, billigt också.
Jag ratar allt som har med CC att göra. CC är Billigt men vad jag vet så har deras utrustning inge bra kvalitet och jag har testat

Snygg hjälm och goggles
SverigeTomten sa:
TheFibretech sa:
warp gogglar och crazy creek hjälm, finns att köpa på intersport och stadium! Rekomenderas starkt, billigt också.
Jag ratar allt som har med CC att göra. CC är Billigt men vad jag vet så har deras utrustning inge bra kvalitet och jag har testat
Skojar du eller?! värt varenda öre!! visst att går man upp 1000kr kanske det sitter lite bättre osv men inte värt pengarna, som sagt! Warp gogglar och crazycreek hjälm! blir runt 600kr totalt.. ska du andra grejer kostar det de tredubbla

Snygg hjälm och goggles
1. Ta din skate/cykelhjälm
2. Ta ut ''fodret'' eller vad man ska säga
3. Sätt på dig en mössa
4.Sätt på dig ett par oakley crowbar ovanpå mössan
5. Sätt på hjälmen!

We are cheap/sheep!

Tillbaka
Topp