MarkusT Ny medlem 2008-10-16 Snygg jacka till limegröna byxor? #1 Någon som har ett hett tips på vad man kan ha för jacka till ett par limegröna pants? Helst inga inbitna snowboard märken, I Ride Skis! linka gärna!
Någon som har ett hett tips på vad man kan ha för jacka till ett par limegröna pants? Helst inga inbitna snowboard märken, I Ride Skis! linka gärna!
adamreivant Ny medlem 2008-10-16 Snygg jacka till limegröna byxor? #2 jag har en jacka i M som är jäkligt snygg med ett par gröna byxor, Analog. Säljer den här på freeride, du kan ju kolla.
jag har en jacka i M som är jäkligt snygg med ett par gröna byxor, Analog. Säljer den här på freeride, du kan ju kolla.
MarkusT Ny medlem 2008-10-16 Snygg jacka till limegröna byxor? #3 fet jacka men den skulle sitta som en magtröja på mig bro...
Eric_W Aktiv medlem 2008-12-03 Snygg jacka till limegröna byxor? #5 Rött är snyggt till grönt. Lika så orange! Skulle satsa på en röd Goretex täckjacka ala Norrena/Peak/haglöfs.
Rött är snyggt till grönt. Lika så orange! Skulle satsa på en röd Goretex täckjacka ala Norrena/Peak/haglöfs.
Danbilzerian Ny medlem 2008-12-03 Snygg jacka till limegröna byxor? #7 skulle va cleant om du körde resten av kläd setupen i vitt! mössa jacka vantar ja du fattar!
P pajjan Ny medlem 2008-12-03 Snygg jacka till limegröna byxor? #8 Twelvee sa: skulle va cleant om du körde resten av kläd setupen i vitt! mössa jacka vantar ja du fattar! Klicka för att se resterande... håller med han fullständigt ! inget är snyggare en vitt till lime grönt :D
Twelvee sa: skulle va cleant om du körde resten av kläd setupen i vitt! mössa jacka vantar ja du fattar! Klicka för att se resterande... håller med han fullständigt ! inget är snyggare en vitt till lime grönt :D