Snygga och billiga goggles?

www.t12.se har anon helix som är snygga och billiga. har även några lite sämre märken för nån hundring.

jag har dom med spegelglas.. men fanns dom andra med spegelglas fanns dom på bild där på sidan?? aja, men så där ser dom ut ialf.

Var går gränsen mellan billiga och dyra?

Mitt tips är: Var inte dumsnål..!

Hittar du ett par du verkliugen vill ha, så har inte prislappen ngn betydelse. Speciellt om det sammankopplas med något man brinner för..

lycka till

Lånar tråden lite..

Är det någon som vet hur bra såna där stora POC-goggles passar med G10 MX hjälm?
Tror dom heter POC Lobe..

Hur är egentligen kvaliten på ett par Dr.Zipe, måste erkänna att budgeten inte är alltför fet just nu, känns som dom bara massproducerar ut dem billigt och bra, men hur långe håller dom tro? :/

Köp ett par bra på en gång, håller i all evighet!

A-frame för 699 kr? Linsen har livstidsgaranti. Jag reklamerade en lins i vintras, inga problem alls! Undvik att ha googles på dig på after skin bara så är de repfria. Jag åkte nästan 100 dagar i vintras med samma lins och jag har EN minimal repa. For ändå inte i träd lite då då.

drzipe är ju hyffsat snygga och grymt billiga tycker jag. kostar typ 500 kr vissa, annars är ju dragon dx snygga och finns begangnade (stavninng) billiga vad jag sett.

Tillbaka
Topp