Snygga tröjor?

PenDragon

Ny medlem
Snygga tröjor?
Någon som har några tips på ställe att köpa snygga tröjor på?
I stil med freerides egna...
skate/street/extremsport i allmänhet på designen...

Snygga tröjor?
Jag hittade ett grymt skönt märke som säljer via www.squidhunter.com De har t-shirts, hoodes, sweatshirts. Mest herrmodeller men även lite dammodeller.

Tror de är relativt nystartade, men de saker jag beställde var inga problem med alls. De levererades mot postförskott 1½ vecka efter att jag beställt. Rekommenderas alltså varmt!

Snygga tröjor?
Cleanaste tröjorna får du tydligen hos www.atomwinter.com Du blir gartanterat ensam då de mer eller mindra lagt idén på is. Men köpa går!

Snygga tröjor?
tackar tackar, hittade några riktigt sköna på squidhunter...
slängde in en beställning :)
får se hur det går! mkt snygg design iaf

Snygga tröjor?
klart snyggast kläder finns på www.actionvillage.com
en amerikansk sida där alla tröjjor som kostar 800 i sverige kostar 400 !!! alltså halva priset på den sidan, och dom har AlLA scyssta märken!

Snygga tröjor?
hur är det med storleken när man köper från actionvillage?
jag är 170 cm 60 kilo....jag funderar på medium i women...det låter vettigt eller?

och hur funkar detta med skostorlekarna?

Snygga tröjor?
Hur som helst kommer ni få pynta duktigt med skatt och tull och skit. Köp svenskt (EU ) om det går så slipper ni bli besvikna...

Snygga tröjor?
köper du en tröjja där får du betala 400 kr istället för 800 som den skulle kosta i en affär här, den mellanskillnaden kompenserar iså fall med tull! men det är ingen tullavgift, enbart frakt och den är gratis över 1000 spänn som sagt!
hur det är med storlekar?! det finns storlekguider för fötter nånstans där (10 motsvarar 43 tror jag) . Jag är 187cm lång och väger 85 pannor och en L tröjja sitter fint på mej!

Snygga tröjor?
Jag personligen föredrar att leta upp nya sjyssta märken (typ Squidhunter som jag nämner ovan) snarare än att jaga jorden runt för att kunna köpa ett känt märke till lägre pris än i Sverige. Beror ju iofs på när man ska använda kläderna. Men det är alltid sjysst att ha varit tidigt på ett nytt märke - särskilt om det slår någon gång i framtiden!

Snygga tröjor?
om du ska ha en bra affär dit man GÅR och köper kläderna ÖVER DISK, så rekommenderar jag ski-total i uppsala. bra grejer...

Tillbaka
Topp